Fandom

Steven Universe Wiki

Zlepek

465stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze23 Udostępnij

Zlepek (ang. Cluster) to złożona z milionów odłamków Klejnotów, największa wymuszona fuzja, która dojrzewa we wnętrzu Ziemi. Jest finalnym produktem eksperymentów ze sztucznymi fuzjami przeprowadzonych przez Homeworld. Została ona zabańkowana przez Stevena w odcinku "Świder Klejnotów".

Historia

"Wielka Ucieczka"

Zlepek po raz pierwszy zostaje wspomniany w tym odcinku przez Perydot. Przybycie na Ziemię i sprawdzenie jego stanu było główną misją Klejnotu.

"Złap Mnie, Jeśli Potrafisz"

W tym odcinku Perydot znów wspomina Zlepku, tym razem trochę przejrzyściej, gdy Klejnot został schwytany przez Drużynę Klejnotów. Kiedy z ciekawości Stevena udaje jej się wydostać z bańki, kończy swoją wypowiedź słowami, że jego "wylęganie" spowoduje katastrofę na Ziemi.

"Kiedy Pada Deszcz"

Perydot wyjaśnia, że kiedy Homeworld nie mógł już prowadzić tworzenia wojowników w Przedszkolu na Ziemi, zaczął prowadzić tam eksperymenty z odłamkami klejnotów, łącząc je w taki sposób, aby stworzyły niebezpieczną broń. Później mówi, że mutanty były tylko testami dla niebezpieczniejszego zlepku składającego się z dużo większej ilości połączonych odłamków, który znajduje się pod skorupą ziemską i gdy osiągnie fizyczną formę, będzie większy od Ziemi, co spowoduje zniszczenie planety.

"Powrót do Stodoły"

Perydot wyjawia Drużynie Klejnotów wszystkie informacje o Zlepku. Po chwili Klejnoty postanawiają zbudować wiertło, dzięki któremu dowiercą się do niebezpieczeństwa.

"A Mogło Być Tak Pięknie"

Klejnoty w Księżycowej Bazie znajdują informacje dotyczące położenia Zlepka.

"Wiadomość Odebrano"

Perydot rozmawia z jej zwierzchniczką na temat Zlepka. Twierdzi, że wymuszona fuzja była złym pomysłem i powinny one ją zniszczyć. Żółty Diament nie popiera jej pomysłu, gdyż żąda unicestwienia Ziemi.

"Arbuzowa Wyspa"

W chwili gdy Klejnoty pokonały Malachit jako fuzja, pęka pod nimi podłoże, co jest oznaką że Zlepek się wyłania. Steven wraca do Perydot, by wspólnie go unicestwić.

"Świder Klejnotów"

Finalnie, pierwszy raz widzimy Zlepka na żywo. Czternastolatek i Perydot wyruszają unicestwić Zlepka za pomocą długo budowanego wiertła, a przynajmniej, takie zamiary miała Perydot. Fuzja zaczęła przybierać formę, lecz jej się to nie udało. Kiedy zielony klejnot zaczął go atakować, Steven momentalnie źle się poczuł. Słyszał głosy Klejnotów Zlepka oraz widział ich twarze. Chłopak stracił kontakt z Perydot i zaczął rozmawiać ze Zlepkiem. Próbował on zabańkować kawałki klejnotów, lecz wtedy powrócił do Perydot. W chwili kiedy mówił o tym Perydot, kawałki Klejnotów zaczęły się same bańkować, a Steven im w tym pomógł. Cały Zlepek znajdował się w gigantycznej bańce. Przestał być on zagrożeniem dla Ziemi.

Klejnot

Wygląd Opis
ZbańkowyZlepek.png

Klejnot zlepka jest stworzony z milionów odłamków innych klejnotów.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki