FANDOM

"Wspólne Śniadanie" (ang. "Together Breakfast") jest czwartym odcinkiem pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Próba zebrania Kryształowych Klejnotów przy wspólnym śniadaniu okazuje się być dla Stevena niespodziewanie niebezpieczna.

Fabuła

TB1.png

Steven wygląda za okno, po czym stwierdza, że nikogo nie ma. Zaczyna więc robić śniadanie - podgrzewa naleśniki, które polewa syropem klonowym, po czym podchodzi do drzwi świątyni i woła klejnoty. Nie widząc reakcji, podgrzewa popcorn i posypuje nim naleśniki. Następnie podchodzi do portalu i ponownie czeka na powrót Drużyny Klejnotów. Po krótszym czasie zrezygnował z czekania i dodał bitej śmietany. Wyszedł na dwór, aby znowu zawołać klejnoty, po czym wraca od razu do domu, by dodać truskawki do naleśników.

TB2.png

Gdy śniadanie było już gotowe, do domu wróciła Granat z jakimś dziwnym, niebieskim rulonikiem papieru, na którym był równie dziwny rysunek. Steven zadowolony, rzuca żartem na temat śniadania, lecz widząc brak reakcji, zapytał, czy nie zje go ona razem z nim. Odpowiedź jednak była przecząca, gdyż klejnot musiał spalić owy przedmiot. Steven robi temu zdjęcie, lecz Granat zabiera mu telefon mówiąc, że teraz to też musi spalić.

TB3.png

Wtedy do domu wchodzi Ametyst przetransformowana w policjanta, z pistoletem na wodę. Strzela ona w stronę naleśników, lecz Steven skacząc ochrania śniadanie. Chłopak zmienia koszulkę, a z pokoju Ametyst przychodzi Perła z mieczem. Powiedziała ona, że przyszła po swój miecz i przy okazji posprzątała trochę, lecz ona słysząc to niepocieszona pobiegła do pokoju, gdyż "miała swój system porządku".

TB4.png

Perła również wraca do pokoju, lecz Steven blokuje drzwi ręką, tworząc sobie przejście do Świątyni. Tam widzi Perłę, odkładającą swój miecz do kolekcji. Chłopiec wskoczył w wodę, by podpłynąć do niej, jednak woda wciągnęła go piętro niżej i wylądował u Ametyst. Gdy ta dowiedziała się o śniadaniu, zaczęła go gonić by je zjeść, jednak Steven chciał zrobić to razem z innymi klejnotami. Trafił on w końcu do Kryształowego Serca. Wskoczył na coś przypominające rurę strażacką na środku pokoju i po informacji Perły, która właśnie przybiegła, zjechał na sam dół. Tam zastał Granat palącą pergamin . Reszta Klejnotów chciała go zabrać do góry, jednak on krzyknął że są już razem i mogą jeść. Granat trochę wystraszona przez moment pozwoliła dymowi wylecieć spoza bańki.

TB5.png

Gdy Steven miał już wracać do góry, bańka z dymem pękła i ten wsiąknął w śniadanie. Posiłek zaczął się powiększać i atakować Klejnoty. Chłopiec zaczął się z tym siłować, aż wepchnął je do zbiornika lawy, znajdującego się na środku pomieszczenia. Klejnoty wraz z Stevenem wróciły do kuchni, i pomogły mu zrobić śniadanie, lecz po tym, co się stało, chłopiec stwierdził, że nie może tego zjeść i zamówił pizzę.

Postacie

Artefakty

  • Opętany pergamin - Jest to rulon, który Granat musiała spalić głęboko pod ziemią. Wiadomo, że jego dym może wejść do innych rzeczy i je opętać, dzięki czemu stworzyć dowolnego potwora. W tym odcinku, potworem były gofry. Być może kopie jego wizerunku też mogą oddziaływać na przedmioty, gdyż Granat skonfiskowała telefon Stevena, gdy ten zrobił zdjęcie rulonowi.

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa
Drop The Strawberry
Pearl's Theme
The Waterfall
Gimme Gimme
Rose's Room

Ścieżka Dźwiękowa

  • Drop The Strawberry
  • Pearl's Theme
  • The Waterfall
  • Gimme Gimme
  • Rose's Room

Ciekawostki

  • W tym odcinku Ametyst po raz pierwszy prezentuje umiejętność zmiany kształtu.
  • To pierwszy odcinek, w którym broń jednego z Klejnotów została zniszczona.
  • W tym odcinku widzimy prawie wszystkie części Świątyni, oprócz pokoju Granat.
  • Pod koniec odcinka, Perła stwierdza, że lepiej zjeść pizzę. W odcinku "Kuchnia Łączenia", stwierdza, że pizza jest ohydna.
  • Telefon, który Granat skonfiskowała Stevenowi jest podobny do Iphone'a.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki