Fandom

Steven Universe Wiki

Wizja Przyszłości

465stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Wizja Przyszłości" (ang. "Future Vision") to trzydziesty dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu.

Skrót

Steven, dowiedziawszy się o mocy Granat, uświadamia sobie niebezpieczeństwa codziennego życia.

Fabuła

Steven porządkuje swój pokój ze swoich zabawek z przed lat. Gdy wszystko jest już sprzątnięte, schodzi po schodach i przypadkowo staje na piłce, przez co potyka się. W samą porę przychodzi Granat i łapie chłopca, chroniąc go przed bolesnym upadkiem. Steven stwierdza że to przez szczęście Granat zawsze znajduje się w odpowiednim miejscu i czasie, gdy dzieje się coś złego. Klejnot zaprzecza i mówi, że wie kiedy są najgorsze momenty dlatego, że widzi przyszłość. Steven, zaciekawiony, pyta się o to jak to jest mieć taką moc. Granat wyjaśnia mu to na przykładzie rzeki - przyszłość ma mnóstwo możliwych scenariuszy, jak rzeka odnóg, a ona widzi te które są najprawdopodobniejsze. Następnie stoją na plaży i wykonują ćwiczenia. Niestety, wysiłek fizyczny nie zajmuje myśli chłopca, który prosi klejnot o pójście z nim do Wielkiego Pączka. Tam Lars przypadkowo oblewa Granat kawą. Gdy chłopiec wraca do domu, jest czuje strach przed każdą czynnością, jaką zrobi. W domu postanawia przygotować sobie kanapkę, jednak obawia się, że zrobi sobie krzywdę. Kiedy Steven postanawia zostać przy klejnocie, ten musi wyruszyć na misję i zakazuje chłopcu wchodzić na dach. Gdy ten zostaje sam, rozpętuje się burza. Steven decyduje się ukryć pod stołem, ponieważ we wszystkim dostrzega niebezpieczeństwo. Zbiera się jednak na odwagę i wchodzi na dach domku. W tej chwili teleporter uaktywnia się i przed domkiem pojawia się Granat. Próbuje przekonać chłopca, żeby zszedł, ale ten obwinia ją, że powiedziała mu o wizji. Gdy widzi, że chłopiec nie ustąpi, wyjawia, że zrobiła to, aby przybliżyć ich do siebie. Ten argument przekonuje Stevena, który schodzi z dachu i przytula Granat, która odbija piorun.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa
Future Vision
Death Rag

Ścieżka Dźwiękowa

  • Future Vision
  • Death Rag

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki