FANDOM

"Wizja Przyszłości" (ang. "Future Vision") to trzydziesty dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu.

Skrót

Steven, dowiedziawszy się o mocy Granat, uświadamia sobie niebezpieczeństwa codziennego życia.

Fabuła

Steven porządkuje swój pokój ze swoich zabawek z przed lat. Gdy wszystko jest już sprzątnięte, schodzi po schodach i przypadkowo staje na piłce, przez co potyka się. W samą porę przychodzi Granat i łapie chłopca, chroniąc go przed bolesnym upadkiem. Steven stwierdza że to przez szczęście Granat zawsze znajduje się w odpowiednim miejscu i czasie, gdy dzieje się coś złego. Klejnot zaprzecza i mówi, że wie kiedy są najgorsze momenty dlatego, że widzi przyszłość. Steven, zaciekawiony, pyta się o to jak to jest mieć taką moc. Granat wyjaśnia mu to na przykładzie rzeki - przyszłość ma mnóstwo możliwych scenariuszy, jak rzeka odnóg, a ona widzi te które są najprawdopodobniejsze. Następnie stoją na plaży i wykonują ćwiczenia. Niestety, wysiłek fizyczny nie zajmuje myśli chłopca, który prosi klejnot o pójście z nim do Wielkiego Pączka. Tam Lars przypadkowo oblewa Granat kawą. Gdy chłopiec wraca do domu, jest czuje strach przed każdą czynnością, jaką zrobi. W domu postanawia przygotować sobie kanapkę, jednak obawia się, że zrobi sobie krzywdę. Kiedy Steven postanawia zostać przy klejnocie, ten musi wyruszyć na misję i zakazuje chłopcu wchodzić na dach. Gdy ten zostaje sam, rozpętuje się burza. Steven decyduje się ukryć pod stołem, ponieważ we wszystkim dostrzega niebezpieczeństwo. Zbiera się jednak na odwagę i wchodzi na dach domku. W tej chwili teleporter uaktywnia się i przed domkiem pojawia się Granat. Próbuje przekonać chłopca, żeby zszedł, ale ten obwinia ją, że powiedziała mu o wizji. Gdy widzi, że chłopiec nie ustąpi, wyjawia, że zrobiła to, aby przybliżyć ich do siebie. Ten argument przekonuje Stevena, który schodzi z dachu i przytula Granat, która odbija piorun.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa
Future Vision
Death Rag

Ścieżka Dźwiękowa

  • Future Vision
  • Death Rag

Galeria