FANDOM

Wielki Pączek
Images.jpg
Położenie

Beach City

Typ

Sklep (pączkarnia)

Pracownicy

Lars
Sadie
Steven (W zastępstwie za Larsa)

Debiut

"Pilot"

Wielki Pączek to sklep w Beach City, w którym sprzedawane są pączki, słodkie przekąski, pieczywo i kawa. Pracują tam tylko Lars i Sadie. Jest to jedno z ulubionych miejsc Stevena.

Historia

Dotychczas w serialu nie zostało przedstawione, dlaczego Lars i Sadie pracują w Wielkim Pączku i kto jest właścicielem tego sklepu. W odcinku "Ofiara Żartu" Sadie wyjawiła jedynie, że początkowo miała to być jej praca na wakacje, było to jednak dwa lata temu. Lars nie lubi tu pracować, dlatego całą pracę zwala na Sadie. Prawdopodobnie po odcinku "Przygoda na Wyspie" to się zmieniło. Wiadomo, że kiedyś w Wielki Pączek sam wyrabiano pączki, ale od nieszczęśliwego wypadku, Lars i Sadie zaprzestali tego.

Żeby zostać pracownikiem Wielkiego Pączka, trzeba najpierw obejrzeć film pana Smiley'a o pączkach. Sadie uważa, że jest on nudny, natomiast Steven, że jest ciekawy i uwielbia piosenkę o pączkach, która została tam zaspiewana.

Pracownicy

Lars

Lars nie wykazuje wiele zaangażowania i "entuzjazmu" w swoją pracę. Cały czas piję kawę lub obija się. Często szuka pretekstu, by Sadie zastąpiła go w obowiązkach, których nie chce wykonywać. Prawdopodobnie nie przepada za pracą w Wielkim Pączku, ale jak sam stwierdził "przynajmniej mu płacą".

Sadie

Sadie bardzo ciężko pracuje w lokalu i robi prawie całą robotę za Larsa. W odcinku "Przygoda na Wyspie" jest z tego powodu bardzo zirytowana.

Klienci

Steven

Steven codziennie chodzi do Wielkiego Pączka i kupuje pączki. Kiedyś kupował tam także Kruche Koty, do czasu, kiedy zostały one zastąpione Lwimi Lizakami, co go zasmuciło.

Connie

Connie nie mogła jeść pączków - mówiła, że rodzice jej tego zabraniają. Dopiero od spotkania ze Stevenem prawdopodobnie to się zmieniło.

Buck

Według nastolatka Wielki Pączek jest kiepskim lokalem, jednak w odcinku "Koszulkowy Klub" można domyślić się, że wchodzi tam pierwszy raz, prosząc o sałatkę. Nie wiadomo czy później odwiedzał lokal.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki