FANDOM

Wielki Krab jest Zakażonym Klejnotem, który miał swój debiut w odcinku "Nadchodzi Przypływ, Niebo Spadnie na Ziemię".

Wygląd

Wielki Krab z wyglądu przypomina zwykłego kraba, ale jest od niego o wiele większy. Jest pomarańczowy na całej powierzchni ciała oprócz brzucha, który jest żółty. Ma cztery pary odnóży: trzy pary małych odnóży z tyłu i jedną parę z przodu z wielkimi szczypcami. Ma także duży tułów z dwoma szczękami i jednym okiem oraz kilkoma kolcami na grzbiecie, z czego środkowy jest wyraźnie większy. Nie znamy położenia jego klejnotu.

Historia

W odcinku "Nadchodzi przypływ, niebo spadnie na ziemię" Ronaldo podczas kręcenia swojego filmu wszedł na plażę w pobliżu Świątyni. Chciał wytłumaczyć Stevenowi, że on i Klejnoty są zagrożeniem dla miasta, jednak chłopiec go nie rozumiał. W tym samym czasie pozostała część drużyny walczyła z Wielkim Krabem. Kiedy Krab chciał uderzyć Granat, ona przytrzymywała jego szczypce i kazała Perle strzelać za pomocą włóczni w jego oko. Wtem z góry nadleciała Ametyst i swoimi włosami odcięła drugą parę szczypiec Kraba. Gdy tamten zaczął uciekać, Klejnoty pobiegły za nim. Kiedy trójka Klejnotów walczyła z Zakażonym Klejnotem, Steven nadal rozmawiał z Ronaldo. Chciał wytłumaczyć mu, że to właśnie Drużyna Kryształowych Klejnotów broni miasto przed potworami, ale Ronaldo twierdził, że to ich obecność je tutaj sprowadza. Wtedy wróciły Perła, Ametyst i Granat, trzymająca zabańkowany klejnot Wielkiego Kraba.

Klejnot

Wygląd Opis
Banaa.png

TBA

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki