FANDOM

WielkaDiamentowaRada1.png

Wielka Diamentowa Rada
Czwórka Diamentów tworząca Wielką Diamentową Radę.

Wielka Diamentowa Rada

WielkaDiamentowaRada3.png

WielkaDiamentowaRada2.png

Status

Aktywny

Członkowie

Żółty Diament
Niebieski Diament
Nieznany Diament (Biały)

Dawni członkowie

Różowy Diament (skruszona)

"Wielka Diamentowa Rada" (ang. Great Diamond Authority) - wspomniana przez Perydot w odcinku "A Mogło Być Tak Pięknie" rada Diamentów rządząca Homeworld oraz jego koloniami.

Symbol

W odcinku "Wielka Ucieczka" na podłodze Statku Kosmicznego Klejnotów widoczny był symbol składający się z koła, w który włożono trójkąt, a w nim nachodzące na siebie trzy mniejsze trójkąty: biały, żółty i niebieski. Owe trójkąty symbolizują członków obecnej Diamentowej Rady.

W odcinku "Connie Rycerz" na Starożytnej Podniebnej Arenie, gdzie trwał trening Connie widniał symbol składający z czterech ułożonych obok siebie rombów: białego, żółtego, niebieskiego i różowego. Jest to dawny symbol Rady używany przed Rebelią i upadkiem Różowego Diamentu - można go zobaczyć na konstrukcjach i statkach wybudowanych podczas tamtych lat.

Członkowie

Żółty Diament

Jedna z członkiń Wielkiej Diamentowej Rady. Jest przełożoną Jaspis oraz wielu innych Klejnotów "zrobionych" dla niej. Była przywódczynią projektu Zlepka kiedy kolonizacja Ziemi została powstrzymana przez Rebeliantów. Według słów Perydot z odcinka "Rozkaz Diamentu" Żółty Diament sprawuje władzę nad siłami militarnymi w Homeworld. Uniformy klejnotów należących do niej dzielą jej żółto-zieloną paletę kolorów.

Podwładni

Niebieski Diament

Jedna z członkiń Wielkiej Rady. Była przełożoną Rubin i Szafir, prawdopodobnie Lapis oraz innych Klejnotów "zrobionych" dla niej. Po rozbiciu Różowego Diamentu przejęła prowadzenie kolonii i sprawowanie nad Ludzkim Zoo.

Podwładni

Nieznany Diament (Biały)

Jedna z członkiń Diamentowej Rady. Nie są znane szczegóły tego Diamentu, jednak jej "romb" znajduje się zawsze na górze symbolu Rady. Prawdopodobnie jest najważniejszym Diamentem w Radzie. Krążą również teorie, że Perła była jej podwładną. Była widoczna na muralu w Bazie Księżycowej. Ze względu na jej kolor najprawdopodobniej ten Diament nazywa się Biały Diament. Do tej pory nie widzieliśmy żadnego Klejnotu do niej należącego.

Z muralu w Księżycowej Bazie wynika, że może mieć szpiczasto ułożone włosy oraz jej kamień znajduje się na jej czole.

Dawni członkowie

Różowy Diament

Dawny członek Wielkiej Diamentowej Rady. W serii został wspomniany po raz pierwszy w odcinku Klejnoty z Planety Ziemia przez Jaspis słowami "Mój Diament! Twój Diament! Różowy Diament!". W odcinku "A Mogło Być Tak Pięknie" przez kilka sekund można zauważyć kawałek jej muralu, oraz symbol w Księżycowej Bazie. Ze względu na kolor nazywała się Różowy Diament. W pełni jej mural możemy zobaczyć w odcinku "Powrót na Księżyc". Brała udział w kolonizacji planety Ziemi. W trakcie rebelii została rozbita prawdopodobnie przez Rose Kwarc.

Również w odcinkach "Wyścig Kosmiczny" oraz "Powrót do Stodoły" na kombinezonie Perły widać symbol Diamentu w kolorze różowym. Sardonyks natomiast posiada te Diamenty na swoich butach.

Podwładni

Ciekawostki

Homeworld.png

Kształt na niebie

  • Obelisk bardzo przypomina Biały Diament.
  • Są przypuszczenia, że "kule", które trzymają Diamenty na muralach symbolizują planety gdzie sprawują władzę.
    • Krążą teorie, że kula, którą trzyma w rękach Biały Diament to Homeworld i jest ona najważniejszym Diamentem.
  • Rozmieszczenie rombów na symbolu Rady prawdopodobnie odzwierciedla pozycję Diamentów w hierarchii, gdzie Biały Diament góruje ponad pozostałymi.
  • Najprawdopodobniej każdy członek rady posiada własny statek w kształcie ręki, a także swój palankin.
  • W odcinku "The Trial" na tle nieba Homeworld widać kształt podobny do Białego Diamentu.

Galeria

Zobacz także

Więcej z Fandomu

Losowa wiki