FANDOM

"Wiadomość Odebrano" (ang. "Message Received") to dwudziesty piąty odcinek drugiego sezonu serialu oraz siedemdziesiąty siódmy ogółem.

Skrót

Steven wątpi, że może ufać komukolwiek.

Fabuła

Klejnoty zajmują się wiertłem. Steven jest zaniepokojony, tym że Perydot zabrała dziwny obiekt z Księżycowej bazy. Próbuje z nią porozmawiać, sprowadzając ją do samochodu. Mówi, że jest ciekawy kim są Diamenty. Dostaje od niej szybką odpowiedź , że są to istoty lepsze, doskonalsze niż zwykłe Klejnoty. Steven wykorzystuje chwilę jej nie uwagi i zabiera obiekt, który zabrała. Zamyka ją w samochodzie i biegnie do reszty klejnotów, aby pokazać im tajemniczy przedmiot. Jest mu smutno, iż Perydot nie nauczyła się niczego o Ziemi. Perła jest w szoku, że zabrała Diamentowy Komunikator z Bazy Księżycowej. Ametyst rozczarowana traci do niej zaufanie, zaś Granat chwali chłopca za chęć zmiany zachowania zielonego klejnotu. Porównuje jego postępowanie do Rose Kwarc.

Z Szopy Grega wyłania się nagle Perydot ze swoim robotem. Kradnie komunikator i ucieka. Klejnoty starają się ją złapać, ale udaje się jej aktywować obiekt. Na komunikatorze ukazuje się Perła Żółtego Diamentu. Stara się ona dowiedzieć, dlaczego używają bezpośredniej linii z Żółtym Diamentem, który po chwili odpowiada na połączenie. Perydot wyjaśnia, że misja się nie powiodła, a jej statek został zniszczony w wyniku "wypadku". Żółty Diament cieszy się, że już niedługo Zlepek wyłoni się. Informuje klejnot, że wyśle statek, który zabierze ją z Ziemi. Perydot stwierdza, że powinni zniszczyć Zlepek i nie pozwolić, aby planeta została zniszczona. Kiedy Diament pyta ją co wie o Ziemi, ona denerwuje się i obraża ją prosto w twarz, mówiąc że jest kamykiem, po czym rozłącza się. Wreszcie zrozumiała przynajmniej niektóre wartości przedstawione przez Stevena, który na końcu nazwał ją "Kryształowym Klejnotem".

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
Peridot (soundtrack)

Ścieżka Dźwiękowa

  • Peridot (soundtrack)

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki