FANDOM

Węzeł Komunikacyjny Klejnotów
Hub
Nazwa

Węzeł Komunikacyjny Klejnotów

Typ

Miejsce Klejnotów

Debiut

Trener Steven

Status

Zniszczony

Węzeł komunikacyjny był niegdyś specjalnym miejscem służącym do komunikowania się Klejnotów, jednak teraz jest bezużyteczny. Gdy jest aktywny zakłóca sygnał telewizyjny.

Historia

Węzeł Komunikacyjny był kiedyś miejscem, które wszystkie Klejnoty wykorzystywały do transportu wiadomości na duże odległości. To miejsce zawiera wiele ogromnych kolumn o trójkątnych podstawach. Nie jest jednak znana metoda ani jego działania, ani jego dokładna historia.

"Trener Steven"

W tym odcinku Węzeł z niewyjaśnionych powodów zaczął emitować impulsy elektromagnetyczne które, jak mówiła Granat, zakłócały programy telewizyjne. Kryształowe Klejnoty przeteleportowały się do węzła i zniszczyły całą strukturę dzięki cepowi Sugilit.

"Wołanie o Pomoc"

Perydot odbudowała zniszczony węzeł i użyła go do wysłania prośby o ratunek do Żółtego Diamentu. Gdy Klejnoty dowiedziały się o tym, stworzyły Sardonyks aby go wyłączyć. Perła jednak, pragnąc ponownie połączyć się z Granat, potajemnie go odbudowała. Zobaczyli to Ametyst i Steven, którzy czatowali w nocy na Perydot. Następnego dnia przed ponowną fuzją klejnotów zmusili Perłę do wyznania prawdy. Wówczas wściekła Granat stworzyła z Ametyst Sugilit, by doszczętnie zniszczyć całą konstrukcję.

Wygląd

Węzeł przypomina wysoką wieżę stworzoną z lśniących, fasetowanych kolumn. Wewnątrz widoczne są swego rodzaju piętra, na których stoją kolejne kolumny, podpierające w ten sposób konstrukcję aż do jej szczytu. Kolumny prawdopodobnie pełnią funkcję przekaźników sygnału - ustawienie ich w odpowiedniej konfiguracji pozwala na aktywowanie węzła i rozpoczęcie transmisji. Wówczas wieża jarzy się jasnoniebieskim, neonowym blaskiem i emituje snop światła prosto w kosmos.

Ciekawostki

  • Na pierwszym piętrze znajdują się pływające kawałki kryształów. Ich funkcja nie jest znana.
  • Konstrukcja węzła jest zbyt silna, aby pojedynczy Klejnot mógł go zniszczyć. Zdaniem Perły, zajęłoby to cały dzień.
  • Materiał, z którego wykonane są słupy i platformy z wyglądu przypomina ten, z którego wykonane są telepoltery.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki