FANDOM

Pamiętasz jak zakradłyśmy się na łódź burmistrza i ją rozwaliłyśmy?

—Vidalia, "Przyjaciel Cebuli"

Vidalia jest bohaterką drugoplanową w serialu Steven Universe. Pierwszy raz wystąpiła w odcinku "Bajka na Dobranoc".

Wygląd

Przeszłość

Vidalia miała długie sięgające do kolan, jasne blond włosy ostro zakończone wokół jej twarzy i czubku głowy. W przeciwieństwie do większości kobiecych postaci w serialu, miała nałożony cień do powiek w kolorze fuksji/bladoróżowym. Nosiła białe glany, sięgające do talii niebiesko-zielone jeansy z poszarpanymi dziurami na kolanach. Nosiła także czarną skórzana kurtkę z kolcami na ramionach i wbudowanym pasem do zapinania jej, który był rozpięty. Jej koszulka była bladoniebieska.

Obecnie

Jest znacznie starsza, niższa i pulchniejsza, zaś jej włosy są krótsze, gęstsze i ułożone w taki sposób,że przypominają główkę cebuli. W domu, nosi na sobie zmatowiały zielony szlafrok ze zwiniętymi do ramion rękawami. Nosi także białą koszulkę i długie sięgające do klatki piersiowej spodnie z podwiniętymi nogawkami oraz czerwone pantofle.

Osobowość

Bajka na Dobranoc

W tym odcinku została pokazana z apatyczną osobowością. Przejawiała niskie zainteresowanie czymkolwiek i kimkolwiek w jej otoczeniu.

Przyjaciel Cebuli

W tym odcinku przejawiała zdecydowanie więcej emocji niż kiedyś. Jest też bardzo empatyczna. Uważnie słuchała Ametyst, która zwierzyła jej się z tego, jak spięcia między Granat i Perłą odbijają się na jej samopoczuciu.

Relacje

Yellowtail

W odcinku "Przyjaciel Cebuli" zostaje ujawnione, że poślubiła go po tym jak rozstała się z Martym.

Greg Universe

Nie wiemy jakie dokładnie mieli relacje ze sobą, aczkolwiek gdy rozmawiała z Ametyst, to rzuciła uwagę na temat jego Vana (najprawdopodobniej ironiczną). Powiedziała o nim, że "kiedyś był przystojny" w odcinku "Przyjaciel Cebuli".

Marty

Był w związku z nią gdy on i Greg byli podczas trasy koncertowej w Beach City. Razem chodzili na imprezy z jej przyjaciółmi. Ich związek wydawał się nie być niczym poważnym, bardziej przelotną znajomością, która zakończyła się, gdy tylko Marty szybko ją porzucił na rzecz kontynuowania trasy koncertowej Grega, co skrajnie kontrastowało z tym, jakim uczuciem Greg darzył Rose Kwarc. Po rozstaniu Vidalia nie utrzymywała z nim żadnych kontaktów.

Ametyst

Nie zostało sprecyzowane kiedy się poznały, wiadomo jednak że były dobrymi przyjaciółkami. Vidalia zwykła spędzać w przeszłości czas z Ametyst i Gregiem, później zaś tylko z Ametyst, gdyż Greg był w związku z Rose. Była pod wrażeniem jej beztroskiej natury. Do tego stopnia, że zaczęła malować jej portrety. Po latach rozłąki spotykają się ponownie w odcinku "Przyjaciel Cebuli".

Cebula

Po tym jak poślubiła Yellowtaila, Cebula przyszedł na świat. Vidalia bardzo go kocha - do takiego stopnia, że chwali jego ekspresyjną naturę. Mówi czasami o nim "mój mały psotnik". Zdaje się zrozumieć jego bełkot.

Kwaśna Śmietana

Jej jedyny syn ze związku z Martym. Vidalia kocha go niemniej niż Cebulę. Chwali go za jego pasję bycia DJ'em, pomimo tego, że jego ojczym miał zupełnie inne plany co do jego przyszłości.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Ciekawostki

  • Ametyst i Vidalia są ze sobą w świetnych stosunkach od lat osiemdziesiątych, jak to powiedziała w odcinku "Przyjaciel Cebuli".
  • W młodości czubek głowy Vidalii trochę przypomina cebulę, ponadto jej imię to gatunek cebuli. W odcinku "Przyjaciel Cebuli" jej krótko ścięte włosy były gęstsze i o wiele bardziej zbliżone kształtem do cebuli.
  • Vidalia trzyma w domu strzelbę co widać w odcinku "Przyjaciel Cebuli".
  • Greg i Vidalia są bardzo podobni. Oboje w latach osiemdziesiątych byli beztroskimi lekkoduchami, ostatecznie oboje się ustatkowali i założyli rodziny.
  • Vidalia kręciła Ametyst włosy.
  • W odcinku "Przyjaciel Cebuli" okazuje się, że została malarką zaś Ametyst często jej pozowała.
    • Od niedawna znów zaczęła malować Ametyst.
  • Vidalia jest jedyną postacią obok Yellowtaila, która zdaje się rozumieć, co mówi Cebula.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki