FANDOM

Do Stub.png

"Three Gems and a Baby" to dziesiąty odcinek czwartego sezonu oraz sto trzynasty ogółem serialu Steven Universe.

Skrót

Greg opowiada Stevenowi, jak wyglądała ich pierwsza wspólna zima.

Fabuła

Odcinek zaczyna się widokiem na dom Stevena. Steven mówi, że jest cudownie i śnieg ciągle pada, po czym mówi, że się cieszy, że Greg zostaje z nimi. Odpowiada, że on też się cieszy i mówi, że jest za zimno w vanie podczas tej śnieżycy i odkąd zamontował w vanie odtwarzacz płyt, ogrzewacz przestał działać, ale dodał, że tego nie żałuje. Steven mówi, że nigdy nie widział takich opadów śniegu, po czym granat mówi, że to nie do końca prawda, po czym Steven z niedowierzaniem spytał czy to prawda. Perła pyta Granat, czy ma na myśli wtedy gdy... I tu przerywa po czym mówi, że to było 14 lat temu i dodaje, że wtedy też szalała taka burza śnieżna. Steven mówi, że on ma 14 lat, po czym Greg odpowiada, że to było, kiedy Steven miał kilka miesięcy i powiedział, że myślał, że stanie się z Stevenem w bałwana i w bałwanka Juniora. Powiedział też, że Vidalia była u rodziny za miastem pozwoliła mu przyjść ze Stevenem do swojego domu i mówi, że to był pierwszy raz gdy Steven... i Steven mu przerywa.

(resztę napiszę potem)

Postacie

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
I Could Never Be Ready
Young Gems
Future Vision

Piosenki

Ścieżka Dźwiękowa

  • Young Gems
  • Future Vision

Ciekawostki

  • Odcinek posiada oryginalną kartę tutułową.
  • Tytuł tego odcinka jest nawiązaniem do tytułu filmu "Trzech mężczyzn i dziecko" (ang. "Three men and a baby").
  • Jest to ostatni odcinek wyemitowany w roku 2016.
  • Około 14 lat przed emisją odcinka na półwyspie Delmarva naprawdę doszło do wielkiej zamieci śnieżnej, o której wspominał Greg.
  • Niektóre momenty z tego odcinka nawiązywały do świąt Bożego Narodzenia i chrześcijaństwa.
    • Tak jak Jezus, Steven został narodzony w nietypowy sposób. Jezus został poczęty za sprawą Ducha Świętego, a Steven dzięki kosmitce i człowiekowi.
    • Mały Steven został odwiedzony przez trójkę Kryształowych Klejnotów, a Jezus przez trzech królów.
    • Kiedy Greg niósł Stevena na rękach, miał na sobie niebieski koc, podobny do niebieskiej szaty Maryi, kiedy nosiła Jezusa.
  • Ametyst miała taką samą regenerację, jak w rozszerzonym intro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki