FANDOM

Tajemnicza Dziewczyna (ang. Mystery Girl) lub krócej S. to postać w serialu "Steven Universe", pojawiająca się w odcinku "Last One Out of Beach City".

Wygląd

Tajemnicza Dziewczyna swoim wyglądem bardzo przypomina Rose, co też sprawiło, że Perła zainteresowała się nią w odcinku "Last One Out of Beach City" - posiada tęgą sylwetkę, jest wysoka i ma bujne, różowe włosy oraz pełne usta. Jej oczy mają kolor zielony oraz są podkreślone eyelinerem. Na dolnej wardze można dostrzec kolczyk. W odcinku, w którym zadebiutowała, nosiła białą koszulkę ze wzorkami, odsłaniającą pępek i z podwiniętymi rękawami, luźne, prawie czarne spodnie oraz ciężkie, czarne buty. Na biodrach miała zawieszoną coś w rodzaju zielonej koszuli w kratę.

Charakter

Jak na razie niewiele wiemy o osobowości Tajemniczej Dziewczyny - na podstawie jej zachowania, można stwierdzić, że jest raczej osobą otwartą - nie miała problemu z nawiązaniem kontaktu z Perłą i dała jej swój numer.

Relacje

Perła

LOOOBCgif2.gif

Perła próbująca zacząć rozmowę.

Relacja Tajemniczej Dziewczyny z Perłą jak na razie dopiero się zaczęła - przez cały odcinek "Last One Out of Beach City" Perła próbowała nawiązać z nią kontakt, jednak jej nieśmiałość przeszkadzała jej w tym. Pomimo trudów z rozpoczęciem rozmowy, udało się na końcu odcinka podejść do Dziewczyny i porozmawiać, a nawet otrzymać od niej numer. Bardzo możliwe jest, że zainteresowanie Perły nią wynika z podobieństwa do Rose.

Ciekawostki

  • Numer telefonu Tajemniczej Dziewczyny to 301-555-0189, gdzie część "301" to numer kierunkowy do Maryland, a część "555-01XX" oznacza, że numer należy do postaci fikcyjnej.
  • Według Lauren Zuke, Mystery Girl jest palaczem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki