FANDOM

Tęczowy Kwarc (ang. Rainbow Quartz) to fuzja Rose Kwarc i Perły, która zadebiutowała w odcinku "Musimy porozmawiać".

Wygląd

Tęczowy Kwarc posiada długie, jasne i proste włosy z różowymi pasemkami. Ma dwie pary oczu, z czego niebieska para należy do Perły, a czarna do Rose. Na czole umieszczony jest klejnot Perły. Posiada spiczasty, zadarty nos. Jej skóra ma odcień bladoróżowy. Usta Tęczowego Kwarcu przypominają usta Rose, jednak bez różowej szminki. Jej budowa ciała przypomina Opal, jednak jest odrobinę cięższa. Jest niskiego wzrostu. Nosi biały trykot bez rękawów z wycięciem na brzuchu wokół klejnotu Rose, na którym założona jest opalizująca, wpół-przezroczysta bluzka z długim rękawem. Na nogach znajdują się długie, fioletowe rajstopy. Nie posiada konkretnego obuwia, zamiast tego nosi różowe getry bez palców.

Umiejętności

Jak każdy Klejnot, Tęczowy Kwarc może przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje i bańkować przedmioty. Jest ona bardzo wygimnastykowana, przez co bardzo dobrze tańczy. Robi to z wielką gracją. Jej szczególne zdolności nie są nam znane.

Klejnot

Wygląd Opis
Tęczowa perła

Tęczowy Kwarc posiada dwa klejnoty. Klejnot Perły, umieszczony na czole, zmienił swój kolor na jasnoróżowy, a klejnot Rose, umieszczony w miejscu pępka, zmienił swój kolor na jasną magentę. Klejnoty te nie są kamieniami urodzinowymi, gdyż nie są kamieniami szlachetnymi; są klejnotami poddanymi specjalnej obróbce w komorze próżniowej - napylania szlachetnym metalem. Dzięki temu uzyskały swoją jasną barwę. Tęczowy Kwarc jest dawną nazwą klejnotu anielski kwarc aura. Sama nazwa "Kwarc" pochodzi z trzech języków: starogermańskiego słowa "kwarr" ("quarz") używanego przez niemieckich górników dla określenia tego kamienia i oznaczającego "zgrzyt", słowiańskiego słowa "kwadry" czyli "twardy" lub/i greckiego "krystallos" oznaczającego "lód". Są związane z nadzieją i optymizmem, a także są bardzo twarde i wytrzymałe. Zostały znalezione w Brazylii.

Tęczowa rose

Wystąpienia

Sezon 2

Sezon 3

Ciekawostki

RainbowQuartz Concept Art
  • Pierwsze koncepty Tęczowego Kwarcu wyglądały tak, jak na obrazku obok.
  • Jest to pierwsza i jak na razie jedyna fuzja Rose Kwarc pokazana w serialu.
  • Jest drugą fuzją, która nie ma widocznych tęczówek.
  • Jest to trzecia fuzja która posiada dwie pary oczu.
  • Jest to trzecia fuzja posiadająca tylko jedną parę rąk.
  • Jest pierwszą fuzją, która rozłączyła się z własnej woli.
  • Według książki "Guide to the Crystal Gems", bronią Tęczowego Kwarcu jest parasol.
  • Gdyby Steven połączył się z Perłą, ich fuzja wyglądałaby inaczej, ponieważ Stevena i Perłę łączą inne relacje niż Perłę i Rose.
  • Jej klejnot jest różowy prawdopodobnie tylko dlatego, że takie było oświetlenie.
  • Jest pierwszą fuzją, która nic nie powiedziała.
    • Drugą jest fuzja Rubinów z odcinka "Odpowiedź".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki