FANDOM

Szopa Grega
Szopa
Rodzaj

Szopa

Lokacja

Niedaleko Beach City

Debiut

"Wyścig Kosmiczny"

Mieszkańcy

Perydot
Lapis Lazuli

Szopa Grega jest dużą stodołą położoną na wzgórzu poza Beach City. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Wyścig Kosmiczny".

Opis

Szopa znajduje się pod górą po drugiej stronie zatoki Beach City. Jest wypełniona różnorodnym złomem, w tym silnikami i częściami do samolotów odziedziczonymi po wujku i cioci Grega. Na środku ściany widocznej po wejściu do szopy widać obraz dwójki w strojach lotniczych. Podczas jej wystąpień można było zauważyć, że pełna jest przydatnych części, z których można było zbudować rakietę kosmiczną, bądź dwa roboty.

Historia

"Wyścig Kosmiczny"

Perła, Greg oraz Steven użyli materiałów przechowywanych we wnętrzu szopy aby zbudować rakietę. Był on również używany, aby zrobić ostateczną wersję pojazdu.

"Powrót do Stodoły"

Perła oraz Perydot zbudowały tam dwa roboty, aby rozstrzygnąć, kto będzie przewodził budową wiertła.

"Za Daleko"

Drużyna Klejnotów i Perydot nadal budując wiertło. Pomimo wyraźnych postępów, przez chwilę jego budowa zwalnia ze względu na wybór wiertła ze inklejnotora.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Ciekawostki

  • Tak jak w U-stor, w szopie także można zobaczyć bałagan. Być może tak jak Greg, jego ciocia i wujek lubili chomikować poszczególne rzeczy, który nie mogli wyrzucić. Wydaje się, że jest to rodzinne.
  • W odcinku Gem Harvest dowiadujemy się że prawowitym właścicielem szopy jest tak naprawdę kuzyn Grega- Andy DeMayo.

Galeria