FANDOM

Szczupła Jaspis (ang. Skinny Jasper) to defektywny Klejnot, który zadebiutował w odcinku "That Will Be All" wraz z resztą strażniczek Ludzkiego Zoo.

Wygląd

Szczupła Jaspis (jak sama nazwa wskazuje) jest bardzo chudym Klejnotem, poza tym jest zauważalnie wyższa od innych Kwarców. Ma krótkie, gęste i jasne włosy, mandarynkową skórę z ciemnopomarańczowymi akcentami, żółte oczy i duże usta. Ma na sobie strój służby Ludzkiego Zoo. Jej okrągły klejnot znajduje się na miejscu pępka.

Osobowość

Szczupła Jaspis wydaje się być wyluzowanym i dowcipnym Klejnotem, podobnie jak jej ametystowe towarzyszki.

Umiejętności

Tak jak każdy Klejnot Ery 1, Jaspis potrafi przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje, bańkować przedmioty i wycofać swoje ciało do formy klejnotu. Nie znamy jej zdolności oraz broni, ale zapewne jak każdy Kwarc, cechuje się wytrzymałością i siłą.

Klejnot

Wygląd Opis
Skinny Jasper Gem.png

Klejnot Szczupłej Jaspis jest koloru jasnożółto-pomarańczowego. Posiada kształt koła jest umiejscowiony w miejscu pępka. Jaspisy są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w marcu. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "iaspis" oznaczające cętkowaty kamień. Jaspisy wiążą się z planetą Mars, często symbolizują ochronę, wyciszenie i relaksację. Występują w kolorach: brązowy, żółty, czerwony, różowy oraz zielony.

Wystąpienia

Sezon 4

Ciekawostki

  • Podczas gdy większość strażniczek z Ludzkiego Zoo stanowią Ametysty i pochodzą z Głównego Przedszkola, ona i Karneol powstały w Beta Przedszkolu.
  • Początkowo, każdy typ Klejnotu miał swój własny kształt klejnotu i występował u każdego osobnika danej grupy Kryształów. Jednak, po odcinku "That Will Be All" zdaje się to nie być zasadą i nie każdy przedstawiciel typu ma taki sam klejnot. Przykładem może być właśnie Szczupła Jaspis, której klejnot jest kaboszonem (nie ma fasety).
  • Istnieje prawdopodobieństwo, że została wspomniana w odcinku "Przedszkole Beta".
  • Jest drugim Klejnotem defektywnym jaki widzimy.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Szczupła Jaspis

  • Team Szczupłej Jaspis i Karneol

    23 wiadomości
    • W sumie to może być całkiem możliwe że pojawi się w jakiejś końcowej sekwencji . Hmmm...
    • Nowy rysynek. Długi czas nic nie mogłam narysować i nagle... Udało się!!! Na początku to była zwykła osoba, ale potem zrobiłam z n...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki