FANDOM

"Steven i Steveni" (ang. "Steven and the Stevens") to dwudziesty drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Steven znajduje artefakt, który pozwala mu cofać się w czasie wraz z innymi Stevenami z przeszłości.

Fabuła

Steven i klejnoty odwiedzają morską świątynie w celu odnalezienia kryształowego czasomierzu. Steven chce zabrać najmniejszy z wielu fałszywych czasomierzy. Klepsydra zabrana przez Ametyst okazuje się być niewłaściwą co powoduje zatopienie świątyni. Steven zabiera czasomierz który wybrał i teleportuje się wraz z innymi klejnotami. Udaje się on do myjni by spotkać się z tatą. Tam natyka się na problem, łódź utknęła w bramie myjni. Steven jest zły gdyż teraz Greg nie zagra z nim na koncercie w Beach City. Chłopak przypadkiem uruchamia klepsydrę i przenosi się w przeszłość. Próbuje ostrzec tatę przed wypadkiem ale w procesie to powoduje pożar myjni i jeszcze gorsze konsekwencje. Steven zdaje sobie sprawę że klepsydra którą zabrał może przenosić go w czasie i postanawia to wykorzystać by stworzyć kapelę z Stevenów z różnego czasu. Kapela jedna okazuje się być złym pomysłem i szybko się rozpada. Kiedy oryginalny Steven chce zlikwidować sobowtóry z innych czasów, te ruszają za nim. Trwa walka między Stevenami mająca miejsce w różnych chwilach z poprzednich podróży Stevena. W końcu trafiają do świątyni z początku odcinka, gdzie dochodzi do walki między dziesiątkami Stevenów. Ostatecznie oryginalny Steven zdaje sobie sprawę że sprawa zaszła za daleko i niszczy klepsydrę anulując wszystkich innych Stevenów. Na koncercie Steven gra razem z klejnotami.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa
Steven and the Stevens
Steven i Klejnoty
Big Fat Zucchini
Ste-Ste-Ste Steven
Underwater Temple
Battle at the Underwater Temple
Time Thing

Piosenki

Ścieżka Dźwiękowa

  • Underwater Temple
  • Battle at the Underwater Temple
  • Time Thing

Ciekawostki

  • Z technicznego punktu widzenia, to pierwszy odcinek, w którym Steven był antagonistą.
  • W tym odcinku, drugi raz pojawił się Yellowtail.
  • W tym odcinku pojawiło się najwięcej piosenek.
  • W tym odcinku gdy Steven podróżował w czasie, można zobaczyć fragmenty z przeszłych i przyszłych wydarzeń ("Blask Klejnotu", "Pokój Rose" i "Klejnot Oceanu")

Galeria