FANDOM

Okręt Klejnotów
Screen Shot 2015-03-12 at 8.31.40 PM
Typ

statek kosmiczny

własność

Homeworld (wcześniej)

Debiut

"Powrót"

Statek kosmiczny klejnotów jest wielkim statkiem kosmicznym, którym przyleciały Jaspis, Perydot i Lapis na Ziemię w odcinku "Powrót".

Wygląd

Statek ma kształt prawej dłoni uciętej na wysokości nadgarstka w odcieniach zieleni. Poszczególne jej elementy są pooddzielane co zapewnia mu zmianę kształtu i większą elastyczność. W ten sposób może wykonywać typowe dla dłoni gesty jak na przykład wytykanie palcem czy rozkładanie dłoni.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Ciekawostki

  • Został zniszczony w odcinku "Wielka Ucieczka", przez rozbicie się o Świątynię.
  • Jego kawałki znajdowały się na karcie tytułowej, przez kilka odcinków, takich jak "Cała Prawda" , "Zabawa"
  • Ma bardzo wytrzymały pancerz. Klejnoty wykorzystały przeciw niemu 4 Laserowe Działa Rose, które nawet go nie drasnęły.
  • W odcinku "Cała Prawda" Steven uciekając przed Connie biegał wśród kawałków statku. Gdy przebiegał przez pozostałości palca, okazało się, że był w nim korytarz z więziennymi celami.
  • Zasilanie statku, na które Granat w piosence "I dlatego wygram" popchnęła Jaspis doprowadzając tym samym do upadku okrętu, ma przypominające żyły struktury, podobne do tych w Pokoju Palenia i z Kryształowym Sercem w Świątyni.
  • Nie wiadomo jak były w nim ustawione okna skoro z wewnątrz było je widać, a z zewnątrz już nie.
  • W odcinku Wielka Ucieczka w kosmosie była przedstawiona prawa "ręka", a gdy statek się rozbił o Świątynię widać było lewą "rękę".
  • Wewnątrz wydaje się większy niż na zewnątrz

Galeria