FANDOM

Spadająca Gwiazda
Spadająca.png
Typ

Artefakt Klejnotów

Debiut

"Kumpel Potwór"

Spadająca Gwiazda jest jednym z artefaktów Klejnotów, który zadebiutował w odcinku "Kumpel Potwór". Przedmiot pojawił się także w odcinku "Prognoza Pogody" jako obiekt, który zniszczył Świątynię w jednej z wizji przyszłości Stevena.

Wygląd

Spadająca Gwiazda jest wielkości dłoni. Jest ona odłamkiem lodu przypominającym kryształ w kolorach biały, niebieski i różowy z wystającymi z niej ostrymi kawałkami kryształów w takich samych kolorach jak lód.

Historia

W odcinku "Kumpel Potwór" Kryształowe Klejnoty udały się do Lodowej Jaskini w celu odnalezienia Spadającej Gwiazdy. Po powrocie do domu i oswojeniu Stonogożuka przez Stevena, Granat zdecydowała, że Stonogożuk pomoże im w dostaniu się do artefaktu. Kiedy drużyna była na miejscu, Zakażony Klejnot przestraszył się rękawic Granat i zaczął strzelać z pyska żrącą substancją, która zniszczyła lodowy pokój. Z sufitu zaczęły spadać wielkie sople, a jeden z nich prawie spadł na chłopca, lecz Stonogożuk ochronił go, tracąc fizyczna formę.

W "Prognoza Pogody" w jednej z wizji przyszłości Stevena, Granat, Perła i Ametyst siedziały w kręgu wokół teleportera. Próbowały one przeteleportować artefakt do Zakrzywionej Galaktyki, jednocześnie nie wysyłając tam siebie. Steven i Connie wchodząc do mieszkania, przeszkodzili im w tym, powodując eksplozję. Po tym wydarzeniu, chłopak powrócił do normalnego czasu.

Wystąpienia

Sezon 1

Ciekawostki

  • Kiedy Steven zapytał się Ametyst, co robią Spadające Gwiazdy, odpowiedziała, że spadają.
  • Spadająca Gwiazda w pewnym stopniu przypomina krystaliczną strukturę (statek kosmiczny Cubera), która pojawiła się na karcie tytułowej odcinka "Pięć krótkich opowieści" w serialu Pora na przygodę.[1]

Przypisy

  1. [| Karta tytułowa odcinka "Pięć krótkich opowieści"]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki