FANDOM

Rutylowe Bliźniaczki (ang. Rutile Twins) to defektywny Klejnot, który zadebiutował w odcinku "Off Colors".

Wygląd

Rutylowe Bliźniaczki mają jasnoczereśniową skórę i bordowe włosy zaczesane do góry. Ich szczęki są kwadratowe. Od pasa w dół są jak zwykły Klejnot - posiadają dwie nogi, oraz klejnot w pępku, który (podobnie jak ich cała postać) ma jedną część na dole i ku górze rozdwaja się. Od pasa w górę ich postać dzieli się na dwa tułowia, z których każdy ma głowę i jedną rękę. Noszą dwubarwny strój, podobny do stroju Granat i w podobnym kolorze.

Osobowość

Obie Rutylowe Bliźniaczki zdają się być opanowane i spokojne - nie panikują zbyt mocno i potrafią zachować trzeźwość umysłu z bardziej i mniej stresujących sytuacjach. Fakt, że dzielą razem jeden klejnot pokazuje ich kończenie zdań po sobie - czasem jednak nie współgrają ze sobą i powtarzają to samo zdanie, lub o identycznym znaczeniu.

Zdolności

Nie wiemy, czy Rutyl posiada typowe umiejętności Klejnotu Ery 1 typu: fuzja, przywoływanie broni, bańkowanie przedmiotów czy odsyłania do formy klejnotu.

Historia

Początki

Z tego, co powiedziały, są Rutylem, który wyszedł niepoprawnie. Przetrwały tylko dlatego, że inne Rutyle uciekły, bo bały się ich. Ukrywały się całe swoje życie.

"Off Colors"

TBA

"Lars' Head"

TBA

Klejnot

Wygląd Opis
Badge-category-2
Klejnot bliźniaczek znajduje się w pępku, jest koloru malinowego, w kształcie litery "Y" - prawdopodobnie powinien być w kształcie zwykłej, pionowej kreski. Kształt klejnotu odzwierciedla defekt Rutylu - na dole są jednym klejnotem, jednak ku górze rozdzielają się na dwa.

Wystąpienia

Sezon 5

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki