FANDOM

Za wolno tym machałaś. To się robi tak!

—Rubin (Rąsia), "Rozkaz Diamentu"

Rubin, nazwana przez Stevena "Rąsia", jest Klejnotem Homeworld, który zadebiutował w odcinku "Rozkaz Diamentu". Została wysłana na Ziemię wraz z pozostałą czwórką Rubinów przez Żółty Diament, aby odnaleźć Jaspis. Obecnie unosi się w przestrzeni kosmicznej przez głównego bohatera od odcinka "Powrót na Księżyc".

Wygląd

Rubin "Rąsia" ma trochę ciemniejszy odcień skóry od ziemskiej Rubin. Nosi ona ciemnoczerwone spodenki, purpurową koszulkę z dużym dekoltem, pod którym znajduje się symbol Żółtego Diamentu i bordowe buty. Jej klejnot znajduje się na lewym ramieniu.

Osobowość

Rąsia jest najbardziej wybuchową z całej grupy. Jej pierwszą reakcją po wyjściu ze statku było bicie leżących na ziemi rzeczy i wykonywanie ruchów typowych dla sztuk walk. Wydaje się zachowywać jak typowy siłacz, spokojnie popychając współtowarzyszki, agresywnie wyrywając kij z rąk Rubin, czy napinając mięśnie gdy zaczynają wygrywać w baseball.

Umiejętności

Jak każdy Klejnot, Rubin może wywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Kiedy łączy się z:

Klejnot

Wygląd Opis
Lepszy klejnot rubin.png

Jej czerwony klejnot, posiadający kwadratową fasetę, znajduje się w miejscu lewego oka. Rubiny są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w lipcu. Są kamieniami emocji. Od dawna symbolizują miłość. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "ruber", które oznacza po prostu czerwony. Wraz z szafirami są najtwardszymi minerałami zaraz po diamencie. Mają one kolor czerwony lub różowy.

Wystąpienia

Sezon 3

Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki