Fandom

Steven Universe Wiki

Rubin (Rąsia)

465stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Za wolno tym machałaś. To się robi tak!

—Rubin (Rąsia), "Rozkaz Diamentu"

Rubin, nazwana przez Stevena "Rąsia", jest Klejnotem Homeworld, który zadebiutował w odcinku "Rozkaz Diamentu". Została wysłana na Ziemię wraz z pozostałą czwórką Rubinów przez Żółty Diament, aby odnaleźć Jaspis. Obecnie unosi się w przestrzeni kosmicznej przez głównego bohatera od odcinka "Powrót na Księżyc".

Wygląd

Rubin "Rąsia" ma trochę ciemniejszy odcień skóry od ziemskiej Rubin. Nosi ona ciemnoczerwone spodenki, purpurową koszulkę z dużym dekoltem, pod którym znajduje się symbol Żółtego Diamentu i bordowe buty. Jej klejnot znajduje się na lewym ramieniu.

Osobowość

Rąsia jest najbardziej wybuchową z całej grupy. Jej pierwszą reakcją po wyjściu ze statku było bicie leżących na ziemi rzeczy i wykonywanie ruchów typowych dla sztuk walk. Wydaje się zachowywać jak typowy siłacz, spokojnie popychając współtowarzyszki, agresywnie wyrywając kij z rąk Rubin, czy napinając mięśnie gdy zaczynają wygrywać w baseball.

Umiejętności

Jak każdy Klejnot, Rubin może wywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Kiedy łączy się z:

Klejnot

Wygląd Opis
Lepszy klejnot rubin.png

Jej czerwony klejnot, posiadający kwadratową fasetę, znajduje się w miejscu lewego oka. Rubiny są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w lipcu. Są kamieniami emocji. Od dawna symbolizują miłość. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "ruber", które oznacza po prostu czerwony. Wraz z szafirami są najtwardszymi minerałami zaraz po diamencie. Mają one kolor czerwony lub różowy.

Wystąpienia

Sezon 3

Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki