FANDOM

Jaka urocza planeta!

—Rubin (Pępek), "Rozkaz Diamentu"

Rubin, nazwana przez Stevena "Pępek", jest Klejnotem Homeworld, który zadebiutował w odcinku "Rozkaz Diamentu". Została wysłana na Ziemię wraz z pozostałą czwórką Rubinów przez Żółty Diament, aby odnaleźć Jaspis. W "Room for Ruby" wróciła na Ziemię, aby odebrać skradziony przez Kryształowe Klejnoty statek, którym odleciała. Nie wiemy gdzie się obecnie znajduje.

Wygląd

Odcień skóry Rubin jest bliższy kolorowi wiśniowemu niż u pozostałych Rubinów. Koszulka, którą nosi, nie ma dolnej części, przez co widać jej klejnot umieszczony na brzuchu. Na kołnierzu ma symbol Żółtego Diamentu. Jak pozostałe Rubiny, nosi ciemne spodenki oraz bordowe buty.

Osobowość

Rubin zdaje się być o wiele bardziej radosna i spokojna od współtowarzyszek. Ma łagodny głos i spokojnie mówi o wszystkim co ją otacza. Wydaje się rozbawiona przybyciem na Ziemię oraz wyraża stałą satysfakcje przybyciem tutaj. W odcinku "Room for Ruby" jest przesadnie zachwycona wszystkim, co znajduje się na Ziemi, lecz później się okazuje, że udawała, by odzyskać Wielkie Oko od Stevena, Lapis, i Perydot.

Zdolności

Jak każdy Klejnot, Rubin może wywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Kiedy łączy się z:

Fotokineza

Prawdopodobnie jak każdy Klejnot, Rubin potrafi oświetlać otoczenie za pomocą swojego klejnotu.

Klejnot

Wygląd Opis
Lepszy klejnot rubin

Jej czerwony klejnot, posiadający kwadratową fasetę, znajduje się w miejscu lewego oka. Rubiny są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w lipcu. Są kamieniami emocji. Od dawna symbolizują miłość. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "ruber", które oznacza po prostu czerwony. Wraz z szafirami są najtwardszymi minerałami zaraz po diamencie. Mają one kolor czerwony lub różowy.

Wystąpienia

Sezon 3

Sezon 4