FANDOM

Em... Ja... Nie wiem?

—Rubin (Nóżka), "Powrót na Księżyc"

Rubin, nazwana przez Stevena "Nóżka", jest Klejnotem Homeworld, który zadebiutował w odcinku "Rozkaz Diamentu". Została wysłana na Ziemię wraz z pozostałą czwórką Rubinów przez Żółty Diament, aby odnaleźć Jaspis. Przez współtowarzyszki jest nazywana Żółtodziobem, ponieważ jest na swojej pierwszej misji. Obecnie unosi się w przestrzeni kosmicznej przez głównego bohatera od odcinka "Powrót na Księżyc".

Wygląd

Nóżka z wyglądu bardzo przypomina ciemniejszą wersje Rubin Oczko. Ze wszystkich widzianych dotychczas klejnotów, ma ona najciemniejszy kolor skóry. Nosi ciemnopurpurową koszulkę z dużym dekoltem, pod którym znajduje się symbol Żółtego Diamentu, ciemne spodenki oraz bordowe buty. Jej klejnot jest umiejscowiony na dolnej części lewego uda.

Osobowość

Rubin wydaje się być zdezorientowania i nie wiedzieć co ma robić. Jest również strachliwa i często ukrywa się za innymi. Po za tym mało mówi oraz ma problem z zapamiętywaniem co powinna zrobić.

Zdolności

Jak każdy Klejnot, Rubin może wywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Kiedy łączy się z:

Fotokineza

Prawdopodobnie jak każdy Klejnot, Rubin potrafi oświetlać otoczenie za pomocą swojego klejnotu.

Klejnot

Wygląd Opis
Lepszy klejnot rubin

Jej czerwony klejnot, posiadający kwadratową fasetę, znajduje się w miejscu lewego oka. Rubiny są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w lipcu. Są kamieniami emocji. Od dawna symbolizują miłość. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "ruber", które oznacza po prostu czerwony. Wraz z szafirami są najtwardszymi minerałami zaraz po diamencie. Mają one kolor czerwony lub różowy.

Wystąpienia

Sezon 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki