FANDOM

Mój Diament, twój Diament, Różowy Diament!

—Jaspis, "Klejnoty z Planety Ziemia"

Różowy Diament - Klejnot wspomniany przez Jaspis w odcinku "Klejnoty z Planety Ziemia". Należała do Wielkiej Diamentowej Rady. Rubin (Oczko) w odcinku "Powrót na Księżyc" potwierdza, że Różowy Diament została skruszona przez Rose Kwarc.

Wygląd

Według muralu w Księżycowej Bazie, Różowy Diament ma włosy średniej długości, jest szczupła, a jej klejnot znajduje się na brzuchu. Jak każdy Diament najprawdopodobniej była bardzo wysoka.

Historia

Według słów Rubin (Oczko) z odcinka "Powrót na Księżyc", Ziemia miała być kolonią Różowego Diamentu (prawdopodobnie pierwszą, biorąc pod uwagę wygląd muralu). Jednak jedna z jej podwładnych, a mianowicie Rose Kwarc rozpoczęła rebelię i rozbiła klejnot Różowego Diamentu. Steven jednak nie mógł w to uwierzyć.

W odcinku "Adventures in Light Distortion" wspomniane jest Ludzkie Zoo stworzone na rozkaz Różowego Diamentu.

Wystąpienia

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Klejnot

Wygląd Opis
PDGUkn

Klejnot Różowego Diamentu znajduje się (wg muralu z Księżycowej Bazy) w miejscu jej pępka. Faseta jest nam nie znana, ale prawdopodobnie jest ona czworokątna, jak reszty Diamentów. Diamenty są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w kwietniu. Klejnoty te są kamieniami prawdy i zwycięstwa. Reprezentują także czystość, niewinność i miłość. Są one zazwyczaj znane jako bezbarwne lub "białe", ale najbardziej popularnymi ich odcieniami są żółty, niebieski i różowy.

Ciekawostki

  • Większość starych symboli Wielkiej Rady posiada jej różowy romb u dołu. Obecny symbol go nie posiada.
  • Dół jej muralu był widoczny w odcinku "A Mogło Być Tak Pięknie" w Bazie Księżycowej.
  • Prawdopodobnie jest najniżej postawionym lub najmłodszym diamentem.
    • Posiadała tylko jedną kolonie.
    • Na muralu jest przedstawiona skromnie w porównaniu z innymi diamentami (może być to jednak po prostu jej styl).
  • Posiadała własny palankin. Jego pozostałości są w Korei.
  • Różowy Diament "kolekcjonowała" ludzi i zabierała ich do ludzkiego Zoo.
  • Po jej skruszeniu wszystkie Kwarce Różowe zostały zabańkowane.

Galeria