FANDOM

"Powrót" (ang. "The Return") to pięćdziesiąty pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Nowe zagrożenie pojawia się w Beach City.

Fabuła

Steven z tatą poszli kupić skrawki. Chłopiec opowiada tacie o Perydot, ale przerywa mu nagły huk, który okazał się być spowodowany przez Kosmiczny Statek Homewordu, wchodzącym w atmosferę ziemi. Steven i Greg pobiegli wtedy w stronę świątyni, by zawiadomić klejnoty, które zauważyły niebezpieczeństwo. Próbują zniszczyć statek za pomocą laserowych dział Rose, ale nie odnoszą żadnego skutku. Wtedy Steven dzwoni do Burmistrza Deweya, który jest bardzo zaniepokojony tą sytuacją. Chłopiec mówi mu, by ewakuował miasto, co mężczyzna wykonuje niezwłocznie. Po chwili Granat mówi chłopcu, żeby także pomógł w ewakuacji. Steven odjeżdża z miasta razem z tatą, jednak po drodze dowiaduje się zaskakującej prawdy o Klejnotach i jego mamie. Postanawia wrócić i walczyć przeciwko wrogom. Kiedy statek ląduje, okazuje się, że Perydot nie przybyła sama. Razem z nią ze statku wysiadają Jaspis i Lapis Lazuli. Gdy Jaspis zobaczyła Klejnoty, drwiła z nich mówiąc, że "Tylko pozostało po wielkiej armii Rose jakaś słaba, zagubiona Perła, jakiś mały karzełek oraz to wielkie coś". Mówiąc, że jej pomoc jest niepotrzebna, rozkazała Perydot zaatakować ich promieniem ze statku. Na szczęście Steven uratował wszystkich aktywując swoją tarczę, co wywołało zdziwienie Jaspis, która ujrzała symbol na tarczy chłopca. Jaspis karze Perydot wystrzelić następny laser i oddzieliła Stevena od Klejnotów. Jaspis zapytała się Stevena, nazywając go Rose, czemu "przyjęła taką słabą formę". Po krótkim dialogu Granat atakuje Jaspis, która wyjmuje destabilizator klejnotów i pozbawia Granat fizycznej formy. Po chwili mówi, wskazując na Stevena, że rozumie wszystko, ale to jest chore. Podnosi chłopca i uderza go głową, przez co traci przytomność.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
Night Drive 2
Lion's Ocean
Return To The Beach/Jasper

Ścieżka Dźwiękowa

  • Night Drive 2
  • Lion's Ocean
  • Return To The Beach/Jasper

Ciekawostki

Rozczłonkowanie
  • Polska wersja tego odcinka została ocenzurowana. Scena, w której Granat traci swoją fizyczną formę została skrócona: W oryginale, Klejnot zostaje potraktowany destabilizatorem klejnotów, rozczłonkowuje się, a następnie wyparowuje; w polskiej wersji Granat po kontakcie z bronią, od razy wyparowuje zostawiając dwa klejnotu na piasku.
    • Ocenzurowany odcinek trwał 10:35, czyli o 10 sekund mniej niż oryginał.
    • Jest to też drugi odcinek który został ocenzurowany pierwszym jest "Przygoda na Wyspie", a trzecim "Musimy porozmawiać".

Galeria

Wideo

Steven Universe Powrót (cały odcinek) Cartoon Network11:12

Steven Universe Powrót (cały odcinek) Cartoon Network

Więcej z Fandomu

Losowa wiki