FANDOM

Pomarańczowy Śnieżny Potwór to Zakażony Klejnot, który pojawił się w odcinku "Polowanie na Klejnoty" wraz z Zielonym Śnieżnym Potworem.

Wystąpił także w odcinku "Wystarczy Wyluzować", kiedy wyłonił się z morza na plażę. Ametyst pozbawiła go fizycznej formy, a Steven zabańkował jego klejnot i odesłał do Świątyni.

Wygląd

Pomarańczowy Śnieżny Potwór posiada białe, rozczochrane włosy, które układają się tak jak na Zielonym Śnieżnym Potworze. Jego skóra w wielobarwne pasy w odcieniach khaki, brązu, beżu, bordo i pomarańczu. Jego przednie łapy nie są zakończone pazurami, lecz czymś w rodzaju "dłoni", a jego tylne łapy przypominają nogi kozła. Na głowie ma trzy rogi - jeden większy pośrodku i dwa krótsze bo bokach. Wystają mu dolne kły i nie posiada on oczu.

Zdolności

Tak jak większość Zakażonych Klejnotów, ma on zwiększoną siłę i wytrzymałość. Nie znamy jego szczególnych zdolności.

Klejnot

Wygląd Opis
Poma.Klejnot.GemHunt

Klejnot Śnieżnego potwora jest w kształcie sześciokąta oraz ma sześciokątną fasetę. Jest on w kolorach ciała potwora, czyli pomarańczowy i jasnobrązowy. Ma białą obwódkę. Podobnie jak u Zielonego Śnieżnego Potwora, jego klejnot umiejscowiony jest na górnej części brzucha. Zostało potwierdzone na New York Comic Con 2016, że jest on jednym z rodzajów jaspiów. Klejnoty te są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w marcu. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "iaspis" oznaczające cętkowaty kamień. Jaspisy wiążą się z planetą Mars, często symbolizują ochronę, wyciszenie i relaksację. Występują w kolorach: brązowy, żółty, czerwony, różowy oraz zielony.

Wystąpienia

Sezon 3

Ciekawostki

  • Zostało potwierdzone na New York Comic Con 2016, że on i inne śnieżne potwory są różnymi rodzajami jaspisów.
    Jaspis Pasiasty, kaniemień
    • Istnieją przypuszczenia, że jego klejnotem jest Biggs Jasper (Jaspis Pasiasty). Występuje on w podobnych kolorach i wzorach.