FANDOM

Pokój Rose
Open book 9
Kategoria

Miejsce

Położenie

Świątynia

Typ

Pokój Klejnotów

Mieszkańcy

Rose Kwarc (dawniej)
Latający Wielorybek

Debiut

"Wspólne Śniadanie" (chwilowo)
"Pokój Rose"

Motyw (audio)

Pokój Rose to pokój, który niegdyś zamieszkiwała Rose Kwarc. Znajduje się w Świątyni. Aktualnie dostęp do niego ma Steven. Wszystkie przedmioty w nim się znajdujące są zrobione z chmur.

Wygląd

Pokój Rose składa się z różowych obłoków o różnych odcieniach. Może także zmieniać swój wygląd na rozkaz swojego właściciela. W odcinku "Pokój Rose" przybrał postać całego Beach City, a w odcinku "Nowe Zakończenie" stwarza pojedyncze budynki.

Historia

Pierwszy raz pokój widzimy w tle w odcinku "Wspólne śniadanie", kiedy Steven zjeżdżał na rurze, która prowadziła do najniebezpieczniejszych miejsc w świątyni. W tym odcinku Steven trochę się zdziwił, dlaczego go oznaczono mianem "niebezpiecznego"

Wątek Pokoju Rose bardziej się rozwija w odcinku "Pokój Rose", kiedy Steven do niego wchodzi, chcąc mieć chwilę spokoju. Chłopiec szybko odkrywa, że w tym pomieszczeniu prosząc o coś, dostaje to bez żadnego problemu. Najpierw wyczarował łóżko, a następnie po krótkim czasie pączka, którego chciał zjeść, jednak pożywienie mimo swojej realistyczności po jednym kęsie zniknęło. Chłopiec postanowił wrócić do Świątyni. Pojawiły się przed nim drzwi i przez nie przeszedł. Jednak zaczął czuć, że mieszkańcy Beach City zachowują się dziwnie i inaczej niż zazwyczaj. Po rozmowie z swoim ojcem odkrył, że nadal jest w Pokoju Rose. Gdy zdał sobie z tego sprawę, momentalnie zaczął się zawalać grunt pod jego nogami. Próbując ustać na ocalałym gruncie, powiedział, że chce wrócić do Klejnotów. Niespodziewanie zaczął spadać i wpadł na klejnoty czekające przy wejściu.

Pokój pojawia się także w odcinku "Nowe Zakończenie", gdzie Steven wraz z Connie chcą odtworzyć nowe zakończenie ich ulubionej książki. W tym odcinku także dowiadujemy się, że tylko Steven może wytwarzać różne przedmioty w pokoju swojej matki. Jednak coś idzie nie tak i Steven cały czas spędza z stworzoną przez siebie Connie Chmurą, która nie za bardzo potrafi mu pomóc w wymyślaniu nowego zakończenia. Pod koniec odcinka Steven przyznaje się prawdziwej Connie, że lubił tamto zakończenie. Chwilę po jego wyznaniu dzieci opuszczają pokój.

Pokój pojawił się również w Złap Mnie, Jeśli Potrafisz. Kiedy Steven chciał porozmawiać z Perydot, drzwi pokoju się otworzyły. Po chwili pokój stworzył Perydot ale Steven ją odpędził. Powiedział że wie że stąd jest przejście do Pokoju Palenia. Wtedy część chmur się odsunęła i odsłoniła rurę z przejściem.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 4

Ciekawostki

  • W odcinku "Storm in the Room" dowiadujemy się, że aparaty nie mogą zrobić zdjęć wytworom pokoju Rose.

Galeria

TBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki