Fandom

Steven Universe Wiki

Piżama Party

465stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij

"Piżama Party" (ang. "Chille Tid") to dziesiąty odcinek drugiego sezonu serialu oraz sześćdziesiąty drugi odcinek serialu w ogóle.

Skrót

Steven i Kryształowe Klejnoty postanawiają odpocząć, organizując nocowanie.

Fabuła

Chille Tid 20.jpg

Granat, Perła, Ametyst i Steven znajdują się na oceanie, gdzie szukają Lapis i Jaspis - a raczej ich fuzji - Malachit. Po bezowocnych poszukiwaniach, Granat stwierdza, że Steven musi iść spać. Po powrocie do domu, chłopiec wpada na pomysł nocowania, które urządza z Perłą i Ametyst, podczas gdy Granat udaje się na dalsze poszukiwania. Steven zaczyna tłumaczyć klejnotom na czym polega całe spanie.

ChilleTid2.png

Ametyst zasypia niemalże od razu, podczas gdy Perła jest zupełnie obca w tematach dotyczących snu. Chłopiec pokazuje jej, jak zasnąć, po czym sam udaje się do snu. Steven w swoim pierwszym śnie jest w domu, gdzie Perła (bez swojego klejnotu na czole) poprawia jego muszkę, mówiąc, że nie może doczekać się jego pierwszego tańca z Connie. Następnie do pokoju wjeżdża Ametyst na deskorolce - Perła zaczyna ją gonić. Chłopiec słyszy, jak ktoś dzwoni do drzwi - po otwarciu na wejściu stoi Granat, która ma tylko dwoje dużych oczu. Ich rozmowę przerywa dzwonek do drzwi. Steven, spodziewając się Connie, otwiera je, a ku jego zdziwieniu zastaje Lapis, z której oczu i ust wypływa woda.

ChilleTid3.png

Drugim jego snem okazuje się być latanie wśród przestworzy. Kiedy nagle wszystko staje się czarne, mówi: "To staje się dziwne", po czym słyszy wątły głos Lapis, która mówi: "To jest dziwne", a następnie znajduje ją. Lapis pyta się go, jak się tu znalazł - jest w szoku. Steven budzi się i mówi o wszystkim Perle, która sama śniła. Po jej pobudce i opowiedzeniu wszystkiego, Perła sądzi, że młodzieniec porozumiewa się z Lapis mentalnie poprzez swoje sny. Ametyst radzi mu, aby znów zasnął, ponieważ dzięki temu mogą się dowiedzieć gdzie jest Malachit. Steven ponownie zapada w sen.

ChilleTid4.png

W trzecim śnie chłopiec przez chwilę lata wśród przeróżnych przedmiotów - znów robi się ciemno. Steven kontynuuje poszukiwanie Lapis, mijając drużynę Klejnotów z pierwszego snu. W końcu natrafia na bardzo jasne włosy (prawdopodobnie należące do Malachit). Z początku myli je z grzywą Lewka, lecz potem zostaje wciągnięty do środka, gdzie widzi Lapis, a na jej dłoniach kule wodne z wodnymi łańcuchami. Przez chwilę zostaje wciągnięta pod wodę, a z drugiego końca wynurza się Jaspis, lecz po chwili znika pod wodą. Lapis tłumaczy Stevenowi, że musi trzymać Jaspis z pomocą ziemskiego oceanu. Chłopiec prosi aby powiedziała gdzie są, żeby mógł je znaleźć i jej pomóc. Lapis protestuje, mówiąc: "Nie jestem już Lapis...Teraz jesteśmy Malachit". Steven ponownie się budzi.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
We are Malachite
Rose's Theme

Ścieżka Dźwiękowa

  • We are Malachite
  • Rose's Theme

Ciekawostki

  • Jest to drugi odcinek, w którym występuje Malachit.
  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Klejnoty również mogą mieć sny.
  • Oryginalny tytuł odcinka "Chille Tid" to z norweskiego "Chilling Time".
  • W oryginalnej wersji, na początku odcinka, Ametyst nazywa Perłę "Pierogi".
    • W polskiej wersji, Ametyst nazywa ją "Perełką".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki