FANDOM

Jakoś nikt się nie uśmiecha. Trzeba mieć pracę, żeby kupić dom, mieć dzieci albo... zaimponować tacie. Pracujesz całe życie i co z tego masz? Tylko forsę, za którą nie odkupisz tego, co zabiera ci praca. Nawet jeśli przejedziesz się na morskim koniku.

—Peedee, "Frybo"

Peedee jest młodszym synem Pana Frymana i pracuje w smażalni frytek.

Wygląd

Peedee to niski chłopak. Nosi białą koszulkę bez rękawów, beżowe spodenki i żółte buty, które to prawdopodobnie klapki. Podobnie jak jego brat, ma żółte włosy, przypominające frytki. Widać, że wypadł mu jeden z przednich zębów.

Osobowość

Jest to miły chłopak. Chętnie pomaga przyjaciołom i rodzinie. Nie lubi pracować i wolałby się bawić, ale pomaga ojcu w smażalni.

Relacje

Steven Universe

Chociaż Peedee złości się, gdy Steven zamiast frytek zamawia skrawki, obaj chłopcy przyjaźnią się.

Pan Fryman

Ojciec czasami nie rozumie problemów syna, ale obydwoje bardzo się kochają. Ich relacje od odcinka "Frybo" znacznie się poprawiły.

Ronaldo Fryman

Jako rodzeństwo często się zaczepiają. Peedeego denerwuje nietypowe hobby brata, ale pomaga mu i towarzyszy gdy tylko może. W odcinku "Beach City i Jego Dziwadła" Ronaldo załamał się po tym jak wężowy człowiek, którego schwytał okazał się być przebranym Stevenem. Przez to utracił wiarę w istnienie wężowych ludzi i stracił sens życia. Peedee widząc przybitego Ronaldo zaczął wymyślać na poczekaniu nowe teorie spiskowe, co zdało egzamin, gdyż Ronaldo znów zaczął oddawać się swojej konspiracyjnej pasji.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Galeria