FANDOM

Jej, wyraźnie kończenie dyskusji zdaniem "dlatego, że cię kochamy" działa. Ja zwykle mówię "to tylko dla twojego dobra", zazwyczaj.

—Pani Maheswaran, "Kuchnia Łączenia"

Pani Priyanka Maheswaran jest matką Connie, która wystąpiła po raz pierwszy wraz ze swoim mężem w odcinku "Kuchnia Łączenia". Wraz z mężem i córką mieszkają poza Beach City.

Wygląd

Matka Connie ma, podobnie jak jej mąż i Connie, ciemny odcień skóry oraz ciemnobrązowe, rozpuszczone włosy z trochę jaśniejszą grzywką. Na co dzień nosi błękitną koszulę z podwiniętymi rękawami i trochę ciemniejszym kołnierzykiem, beżowo-szare spodnie do kostek i eleganckie buty. W pracy nosi długi, biały kitel z kołnierzem.

Charakter

W odcinku "Kuchnia Łączenia" Dr Maheswaran została przedstawiona jako bardzo surowa i odpowiedzialna matka, jest kulturalna i ułożona, przy kolacji z Stevenem, Gregiem i Aleksandryt była bardzo zdegustowana, kiedy Aleksandryt przeżuwając bagietki otworzyła usta i prawie je wypluła. Na początku nie wierzyła w magię (do tego stopnia, że gdy przywieziono jej Gem Mutant jako pacjenta, uważała, że to człowiek, a kiedy nie usłyszała bicia serca wytłumaczyła to sobie, że to stetoskop jest wadliwy) i miała złe przeczucia co do nowego przyjaciela swojej córki. Uważa, że wie absolutnie wszystko o Connie i była bardzo zdziwiona, kiedy córka oznajmiła jej, że od roku jej oczy są zdrowe i potrafi bardzo dobrze posługiwać się mieczem. Zarówno w "Kuchni Łączenia", jak i w "Nightmare Hospital" można zauważyć, że jest bardzo punktualna.

Relacje

Connie Maheswaran

Pani Maheswaran bardzo chce chronić Connie przed niebezpieczeństwem. W odcinku "Szpital z Koszmarów" zostało potwierdzone, że wie na jakie zajęcia uczęszcza Connie i sprawdza jej historię przeglądarki internetowej. Pod koniec wyżej wymienionego odcinka obiecała dać Connie więcej swobody w tym, co robi.

Pan Maheswaran

Pan Maheswaran jest mężem pani Maheswaran. Mają ze sobą dobre relacje i mają podobne poglądy.

Kryształowe Klejnoty

Na początku pani Maheswaran uważała Drużynę Klejnotów za podejrzaną, lecz z czasem zdała sobie sprawę, że są odpowiedzialnymi opiekunami dla Stevena.

Steven

Z początku pani Maheswaran nie lubiła Stevena, lecz z czasem polubiła go i Grega na tyle, że pozwoliła im zatrzymać się w ich domu, by nie musieli wracać w czasie śnieżycy w odcinku "Prognoza Pogody". W odcinku "Kulki w Natarciu" mówi o tym, że wątpi, że "Universe" to jego prawdziwe nazwisko.

Greg Universe

Pani Maheswaran z początku nie była pewna co do Grega, lecz z czasem zdała sobie sprawę, że jest odpowiedzialnym ojcem dla Stevena.

Ciekawostki

  • Jej imię zostało potwierdzone jako Priyanka przez Iana JQ na Twitterze[1].
  • Pracuje w szpitalu.
  • Jest matką Connie.

Przypisy

  1. http://irrelevantfangirl.tumblr.com/post/128959208290/brb-being-extremely-happy