FANDOM

Mam nadzieję, że nie ma tu limitu na przekąski...

—Pan Maheswaran, "Kuchnia Łączenia"

Pan Doug Maheswaran jest ojcem Connie, który został wspomniany po raz pierwszy w odcinku "Przyjaciele z Bańki", a wystąpił po raz pierwszy wraz ze swoją żoną w odcinku "Kuchnia Łączenia". Wraz z żoną i córką mieszkają poza Beach City.

Wygląd

Pan Maheswran jest, podobnie do swojej żony i Connie opalony. Ma czarne włosy i nosi okulary. Na co dzień nosi białą koszulę z guzikami i fioletowym krawatem, ciemnoniebieskie spodnie i czarne buty. Do tego nosi brązową kurtkę.

Charakter

W odcinku "Kuchnia Łączenia" Pan Maheswaran został przedstawiony jako surowy i odpowiedzialny ojciec, jest kulturalny i ułożony, przy kolacji z StevenemGregiem i Aleksandryt był zdegustowany, kiedy fuzja przeżuwając bagietki otworzyła usta i prawie je wypluła. Nie wierzył w magię i miał złe przeczucia co do nowego przyjaciela swojej córki.

Relacje

Connie Maheswaran

Pan Maheswaran bardzo kocha Connie i chce dla niej jak najlepiej.

Pani Maheswaran

Pani Maheswaran jest żoną pana Maheswaran. Mają ze sobą dobre relacje i mają podobne poglądy.

Kryształowe Klejnoty

Na początku pan Maheswaran uważała Drużynę Klejnotów za podejrzaną, lecz z czasem zdał sobie sprawę, że są odpowiedzialnymi opiekunami dla Stevena.

Steven

Z początku pan Maheswaran nie lubił Stevena, lecz z czasem polubił go i Grega na tyle, że pozwolił im zatrzymać się w ich domu, by nie musieli wracać w czasie śnieżycy w odcinku "Winter Forecast". W odcinku "Kuchnia Łączenia" rozdzielił Connie i Stevena, gdy ten ją przytulił.

Greg Universe

Pan Maheswaran z początku nie był pewny co do Grega, lecz z czasem zdał sobie sprawę, że jest odpowiedzialnym ojcem dla Stevena.

Ciekawostki

  • Jest mniej rozmowny od swojej żony.
  • W odcinku "Winter Forecast" zostało potwierdzone to, że nie potrafi jeździć w śniegu, lecz gdy kiedykolwiek się przy nim o tym wspomni - zaprzecza.
  • Jego imię zostało potwierdzone jako Doug przez Iana JQ na Twitterze[1].

Przypisy

  1. http://artemispanthar.tumblr.com/post/129033846837/ian-has-now-stated-the-name-of-connies-dad