FANDOM

Opuszczone Przedszkole
Abandoned1
Typ

Miejsce tworzenia Klejnotów

Położenie

Homeworld

Mieszkańcy

Robonoidy Roztrzaskujące
Niepotrzebni

Debiut

Off Colors

Opuszczone Przedszkole - olbrzymia struktura położona w podziemiach Homeworld. Pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Off Colors" i jest kryjówką Niepotrzebnych.

Wygląd

To największe Przedszkole jakie do tej pory mieliśmy okazję zobaczyć. Nie jest znana jego dokładna wielkość, jednak całą przestrzeń zajmują filary z otworami po Klejnotach. Jest też tam wiele przejść, jaskiń, a nad każdym przejściem są napisy w języku Klejnotów. Cały kompleks spowija mgła, a dominują tam sine odcienie niebieskiego i szarego.

Historia

Nie jest wiadome jak dawno temu powstało to Przedszkole ani jakie Klejnoty były w nim tworzone.

"Off Colors"

Steven i Lars po ucieczce z Sali Rozpraw, rozbijają się w podziemiach Homeworldu, gdzie ratują ich Rutylowe Bliźniaczki i zaprowadzają do Opuszczonego Przedszkola, kiedy zapoznają z resztą grupy Niepotrzebnych. Niestety znajdują ich Robonoidy Roztrzaskujące i ledwo udaje się Klejnotom przeżyć, niestety Lars ginie ratując pozostałych. Wtedy jednak Steven wskrzesza go za pomocą swoich łez, nawet nie wiedząc, że tak potrafi.

"Lars' Head"

Wszyscy nadal ukrywają się w Opuszczonym Przedszkolu i nie mogą wyjść, ponieważ natychmiast zostaną wykryci, ale nie mogą także zostać, bo wówczas na pewno ich znajdą. Wtedy Steven odnajdują przejście na Ziemię - przez włosy Larsa. Niestety okazuje się, że on sam nie jest wstanie się tam dostać. Proponuje, żeby wszyscy przeszli na Ziemię, a on zostanie w Przedszkolu.

Ciekawostki

  • W Opuszczonym Przedszkolu nie występują Inklejnotory.
  • To największa konstrukcja jaką do tej pory widzieliśmy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki