FANDOM

Do Stub

"Off Colors" to trzeci odcinek piątego sezonu oraz sto trzydziesty pierwszy ogółem serialu "Steven Universe".

Skrót

Steven i Lars poznają "Niepotrzebnych".

Fabuła

Po tym, jak Steven i Lars uciekli od Żółtej i Niebieskiej Diament, chlopaki znalazły sie w głębokich czeluściach Homeworld. W czasie dalszej ucieczki, natkneli się na pewnego robota. Wystraszyło to Stevena, który uznał, że Diamenty go znalazły. Lars doradził, aby stanęli nieruchomo, tak, jak to widział na pewnym filmie. Okazało się, że robot wykrywa klejnoty i je niszczy. Chłopakom udało sie uciec przed laserem, Lars dodał, że jednak ten pewien film był o dinozaurach. Uciekali aż do momentu znalezienia chcwilowej kryjówki. Wtedy, z dziury wyszła ręka, schowany klejnot zaoferował pomoc w ukryciu. Mimo watpliwości Larsa, Steven zaciągnął go do dziury, ktorą klejnot zakrył głazem.

Wybawicielem chłopaków okazały się Rutylowe Bliźniaczki. Steven postanowił im zaufać, argumentując, że są inne i razem z Larsem podążali ich krokiem. Defektywny klejnot zaprowadził ich do ogromnych rozmiarów Opuszczonego Przedszkola. Rutylowe Bliźniaczki, nie widząc zagrożenia, zawołały swoich towarzyszy. Pierwsza ujawiła się zaniepokojona Rodonit. Jako druga wyłoniła się Paparadża, oświadczając, że Rutylowe Bliźniaczki sprowadzą dwóch nieznajomych do Przedszkola. Rodonit przypomniała jej, że to zdarzenie już miało miejsce. Ostatnia, powolnie wyłoniła się Fluoryt, strasząc przy tym Larsa. Stwierdziła, że Steven i Lars nie wyglądają jak klejnoty. Według Off Colours, Steven i Lars wyglądają jak niepotrzebni. Wytłumaczyły też, co to znaczy być Niepotrzebnym. Fluoryt wyjawiła chłopakom defekt Paparadży, czyli widzenie rzeczy, które się niedawno wydarzyły. Rodonit opowiedziała, że kiedy pierwszy raz powstała jako fuzja, Morganit wymienił perłę i rubin, składające sie na fuzję, na inne. Za to Fluoryt pochwaliła się tym, że jako fuzja składa sie z aż sześciu klejnotów. A Rutylowe bliźniaczki wyjaśniły, że tak wyglądały od swojego powstania, przeżyły jedynie dzięki temu, że się ich bano. Lars spytał, co by się stało, gdyby je znaleziono, na co defektywny klejnot odparł, że zostałyby skruszone.

Po chwili, w przedszkolu pojawił się ten sam robot, który zaatakował Stevena i Larsa, tym razem przybył ze wsparciem. Steven zażądał ukrycie się. Chłopiec pocieszył przerażonego Larsa, mówiąc, że dobrze jest się bać. Nagle, roboty z dwóch stron skierowały lasery do kryjówki Rutylowych Bliźniaczek. Lars zareagował i rzucił w jednego z nich kamieniem, czym zwrócił na roboty swoją uwagę. Jako, że Lars nie jest klejnotem, roboty zignorowały chłopaka. Lars uratował również Paparadżę, która niespodziewanie wyszła z ukrycia. Steven dołączył do Larsa i razem zwalczali roboty, w międzyczasie, Lars obronił jeszcze Rodonit. Nagle, Lars wskoczył na robota i próbował utłuc maczugą. Robot zaczął strzelać dookoła, ale Lars w końcu go zniszczył. Na nieszczęście, robot wybuchł, a Lars zginął, odbijając się o ścianę Przedszkola i upadając na ziemię. Steven zaczął płakać na widok nieżywego przyjaciela. Nagle, jego łzy sprawiły, że Lars wrócił do żywych.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Steven używa w tym odcinku po raz pierwszy mocy wskrzeszania za pomocą swoich łez.
    • Dzięki temu Lars ożywa, jego skóra i włosy stają się różowe i powstaje w nich przejście między włosami Larsa a grzywą Lewka.
  • Po raz pierwszy określenie "Off Color" zostało użyte przez Holly Blue Agate w odcinku "That Will Be All", kiedy zwróciła się tak do Jaspis i Karneol, dając do zrozumienia co to oznacza.

Galeria

Przypisy

  1. http://tvlistings.zap2it.com/tv/steven-universe/episode-guide/EP01616432

Więcej z Fandomu

Losowa wiki