FANDOM

"Nowe Zakończenie" (ang. "Open Book") to czterdziesty szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe oraz czterdziesty szósty odcinek ogółem.

Skrót

Odcinek dzieje się w pokoju Rose, gdzie Steven i Connie zmieniają zakończenie ich ulubionej książki.

Fabuła

Na początku odcinka Steven kończy czytać książkę, którą pożyczyła mu Connie. Kiedy skończył dziewczyna pyta co sądzi o zakończeniu, bo jej się nie spodobało. Chłopiec okłamuje ją, bo myśli że gdy pozna prawdę - że nie czytał poprzednich książek oprócz tej ostatniej - to przestanie go lubić. Odpowiada więc że chciałby zmienić zakończenie. W tym momencie drzwi do pokoju Rose się otwierają i przyjaciele udają się tam by zmienić zakończenie. Znalazłszy się wewnątrz, Steven pokazuje Connie, że może zażyczyć sobie wszystkiego co chce. Życzy sobie, że chce zostać Sokołem z książki i przybiera jego kostium, kiedy Connie chce zostać Lizą, jej życzenie się nie spełnia, więc Steven życzy sobie sklepu z przebraniami. Connie idzie się przebrać, a Steven na nią czeka. Nie może się doczekać wspólnej zabawy więc mówi "chcę cię zobaczyć". Wtedy to Connie powraca ze sklepu, odziana w swą postać. Gdy pyta przyjaciółkę jak według niej ma się zakończyć książka, ta rzecze, że wedle jego woli. Steven stara się wymyślić ciąg dalszy, jednak Connie wciąż pyta - "Jak według ciebie?". W końcu Steven uświadamia sobie, że prawdziwą Connie zostawił w sklepie, a ta powstała z jego życzenia. Chłopiec nie chce się już dłużej bawić więc usuwa wszystko z pokoju. Gdy chciał usunąć Connie, ta nie znikła, gdyż zażyczył sobie, żeby nie robiła tego czego on chce. Biegnie po przyjaciółkę, ale ciągle goni go fałszywa Connie. Kiedy w końcu zauważa prawdziwą Connie, fałszywa go atakuje. Connie rusza mu z pomocą, ale nie może się pozbyć podróby. W końcu Steven przyznaje się przyjaciółce, że zakończenie mu się podobało, a podróba znika. Steven pyta Connie, czy jest zła na niego, bo podoba mu się to zakończenie. Dziewczyna zaprzecza, po czym wracają do pokoju Stevena.

Postacie

Prawdziwe

Wytwory Pokoju

Miejsca

Ciekawostki

Galeria