FANDOM

Niebieska Perła to Klejnot, który pierwszy raz widzimy we wspomnieniach Granat w odcinku "Odpowiedź", a oficjalnie zadebiutowała ona w odcinku "Steven's Dream".

Wygląd

Niebieska Perła ma jasnobłękitną skórę i odrobinę ciemniejsze włosy, które zasłaniają jej oczy. Tak jak znana nam Perła, ma długi nos, szczupłą sylwetkę i krótko ścięte włosy. Jest dużo niższa niż Niebieski Diament. Nosi strój jednoczęściowy w kolorze niebieskim. Pod jej klejnotem znajduje się wcięcie w dekolcie przypominające kształtem romb. Strój Perły Niebieskiego Diamentu nie posiada żadnych rękawów. Od bioder kostiumu ciągnie się prześwitująca spódnica. Jej owalny, niebieskawy klejnot znajduje się na piersiach, podobnie jak u jej władczyni. Od odcinka "Steven's Dream" zaczęła nosić baletki.

Charakter

Nie wiemy zbyt wiele na temat osobowości Niebieskiej Perły. Jest bardzo spokojna i przejawia apatyczne zachowania. Przyczyną jej zachowań może być strach przed jej zwierzchniczką.

Umiejętności

Nie są nam znane umiejętności Niebieskiej Perły oprócz śpiewu. Prawdopodobnie jak każdy Klejnot, może przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu.

Wystąpienia

Sezon 2

  • "Odpowiedź" (debiut) (wspomnienia) (bez kwestii)

Sezon 4

Sezon 5

Klejnot

Wygląd Opis
Klejnot Niebieskiej Perły.png

Niebieskawy klejnot Perły znajduje się na jej piersiach, podobnie jak klejnot jej władczyni - Niebieskiego Diamentu. Perły wraz z aleksandrytami są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w czerwcu. Ich nazwa najprawdopodobniej została zapożyczona od łacińskiego słowa "perula". Inne źródła podają, iż może pochodzić od nazwy gatunku małża (łac. "perna") lub swojego kulistego kształtu (łac. "sphaerula"). Mówi się, że perły równoważą rytm naszego życia oraz, że stabilizują przemianę materii. Perły występują w bardzo wielu kształtach - gruszkowaty, pierścieniowy, płaski, nieregularny (tzw. barok), kształt kropli, zaokrąglony, kulisty (uważany za najdoskonalszy i najdroższy), itd. Występują w wielu kolorach: biały, kolory różu, zielony, niebieski, żółty, szary, a nawet czarny.

Ciekawostki

  • Jest drugą Perłą w show, którą widzimy.
  • Gdyby Perła połączyłaby się z inną Perła, to powstałaby większa Perła z pomieszanymi kolorami[1].
  • Jej strój jest podobny do tego, który nosi Żółta Perła.
  • W odcinku "Steven's Dream" po raz pierwszy słyszymy jej głos.

Przypisy

  1. https://twitter.com/ianjq/status/685886905460875264

Więcej z Fandomu

Losowa wiki