FANDOM

Do Stub

"Niańka Greg" (ang. Greg the Babysitter) to szesnasty odcinek trzeciego sezonu oraz dziewięćdziesiąty czwarty ogółem.

Skrót

Steven dowiaduje się, w jaki sposób Greg został właścicielem myjni samochodowej.

Fabuła

Wszystko zaczyna się na placu przed myjnią. Gdy klienci odjeżdżają z myjni (co jest zaskoczeniem Grega, że w ogóle ktoś przyjechał) Steven zadaje pytanie jak Greg zaczął pracę w myjni. Tata postanawia mu opowiedzieć, ale Steven chce zrobić coś innego. Pobiegł do myjni i przyniósł ojcu gitarę. Greg ma opowiedzieć historię śpiewając. Podczas piosenki pojawiają się wspólne wspomnienie Grega z Rose. Tu zaczyna się cała historia.

Greg idzie do (młodej) Vidalii. Dziewczyna jest w trakcie karmienia swojego dziecka, czyli Kwaśnej Śmietany. Greg wchodzi do kuchni, robi sobie płatki z mlekiem. Rozmawiają o pracy i o nowym albumie piosenkarza. Vidalia widząc, że Greg je płatki również ma na nie ochotę. Niestety wszystkie zostały zjedzone i zostały tylko okruszki. Chłopak ruszył do salonu, aby oglądać telewizję. Prawdopodobnie oglądał komedie i ze śmiechu oblał się mlekiem. Vidalia nie jest z tego zadowolona. Każe mu zdjąć bluzkę, ponieważ chciała ją wyprać. W pralni zaczyna się rozmowa o nowej pracy dziewczyny. W pewnym momencie dzwoni opiekunka, która informuje, że dziś nie może przyjść opiekować się dzieckiem. Vidalia nie mając wyjścia prosi Grega o pomoc, aby zaopiekował się Śmietaną na czas jej nieobecności. Greg zgadza się.

Gdy dziewczyna wychodzi do pracy, długowłosy zabiera dziecko na plażę. Smaruje je kremem z filtrem i zakłada mu zbyt duże okulary. Pojawia się Rose, która jest podekscytowana obecnością bobasa. Obydwoje pokazują maluchowi jak bawią się w wodzie. Nastaje moment, w którym cała trójka leży na kocyku i Rose zaczyna rozmawiać o tym, że ludzie rosną, są tacy sami, mają umiejętność dorastania, są stworzeni do zmian itp. Gregowi podoba się to i postanawia zapisać słowa klejnotu. Biegnie po kartkę i długopis, zostawiając Rose i dziecko samych. Gdy wraca nie zastaje ich na miejscu.

Chłopak przestraszył się i pobiegł szukać ich w mieście. Znalazł Rosę wpatrującą się w Kwaśną Śmietanę, który siedział sam na górze diabelskiego koła. Greg w panice wspina się po dziecko. Gdy już ma je na rękach i postanawia zejść dostaje lęku wysokości. Prosi Rose aby pociągnęła za dźwignię, by koło się obróciło. Jednak kręciło się za szybko, by chłopak mógł bezpiecznie zejść. Różowowłosa wyrwała dźwignię. Nie poskutkowało. Zaczęło się kręcić jeszcze szybciej. Nie zrobiło to wrażenia na dziecku. Rose podchodzi do koła i łapie za jedno siedzenie zatrzymując całą karuzelę. Greg z Śmietaną wylatują w powietrze, ale klejnot ich łapie. Bezpiecznie lądują.

Po całej sytuacji chłopak oddaje dziecko matce. Vidalia pyta się czy oddać koszulkę, którą mu wyprała, jednak Greg odchodzi mówiąc, że każdy musi kiedyś dorosnąć. Przychodzi do myjni i zaczyna swoją pracę.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
I Think I Need a Little (Change)
Wjechać Ci Do Serca Pozwól Mi
Rose's Theme

Piosenki

Ścieżka Dźwiękowa

  • Rose's Theme

Ciekawostki

Wideo

Steven Universe Niańka Cartoon Network04:00

Steven Universe Niańka Cartoon Network

Fragment.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki