FANDOM

Motel w Keystone
Motel.jpg
Typ

Motel

Debiut

"Wycieczka do Keystone"

Motel w Keystone jest miejscem, gdzie Steven, Greg i Granat spędzili noc w odcinku "Wycieczka do Keystone".

Wygląd

Motel jest dużym budynkiem posiadającym jedno piętro. Znajduje się on daleko od Beach City, ponieważ Steven i Granat jechali sporo godzin wanem Grega. Przed motelem znajduje basen (w którym obecnie nie ma wody, ponieważ Rubin ją wyparowała) oraz parking. W pokoju, którym spędzili noc, znajdują się dwa łóżka, telewizor, czerwony dywan na środku pokoju, garderoba oraz łazienka (w której Szafir zamroziła wodę).

Historia

Steven, Greg i Granat wybrali się do Stanu Keystone, gdyż Greg znalazł w internecie ogłoszenie dotyczące sprzedaży szczotek do mycia aut, w bardzo atrakcyjnej cenie. Ponieważ przyjechali wieczorem, zatrzymali się w motelu. Kiedy dotarli na miejsce, Granat rozłączyła się, ponieważ Szafir i Rubin kłóciły się. Szafir została w pokoju, a Rubin weszła do basenu. Steven chciał popływać w basenie, lecz Klejnot wyparował wodę swoją umiejętnością pirokinezy. Następnie chłopak wrócił do pokoju, który Szafir ochłodziła swoją umiejętnością kriokinezy. Steven poszedł do łazienki, ale woda w nim była zamrożona. Następnie przyjechał Greg, który przyniósł im kwadratową pizzę. Ojciec z synem postanowili, że następnego dnia wybiorą się do restauracji o nazwie "The Best Diner in the World".

Ciekawostki

  • Motel daje darmowy lód.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki