FANDOM

Do Stub

"Morska Wycieczka" (ang. "Alone at Sea") to piętnasty odcinek trzeciego sezonu oraz dziewięćdziesiąty trzeci ogółem.

Skrót

Steven i Greg zabierają Lapis na rejs statkiem.

Fabuła

Steven chce pomóc Lapis przełamać jej niechęć do morza. Aby tego dokonać zabiera ją na rejs statkiem. Lazuli z początku podchodzi do całego przedsięwzięcia dość sceptycznie, ale po pewnym czasie zaczyna czerpać z tego przyjemność. A przynajmniej do czasu gdy łamie się wędka Grega. Odchodzi wtedy na ubocze. W tym samym czasie pogarsza się pogoda i statek zaczyna szwankować. Steven przychodzi do Lapis, aby ją pocieszyć. Tłumaczy jej, że nic się nie stało i nie musi się już martwić Jaspis. Wtedy właśnie Lapis wyznaje Stevenowi, że tęskni za nią, bo były ze sobą w fuzji zbyt długo. Chwilę potem na pokład wspina się wcześniej wspomniany klejnot. Steven staje w obronie Lazuli, ale Jaspis uderza go i chłopak upada kilka metrów od obu klejnotów. Jaspis proponuje, a raczej błaga Lapis o fuzję. Ta przez chwilę nie wie co robić, bo jednocześnie nienawidzi i potrzebuje Jaspis. Ostatecznie jednak odmawia. Jaspis nie chce przyjąć tego do wiadomości i obwinia za to Stevena. Zaczyna biec w jego kierunku, ale zanim dociera do chłopaka Lapis tworzy z wody rękę i wyrzuca klejnot w powietrze niszcząc przy tym statek. Przybiega zszokowany Greg i Lazuli zabiera obydwóch ze statku.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa

  • Let Me Out
  • Return to the Beach/Jasper
  • Malachite

Ciekawostki

TBA

Galeria

Wideo

Steven Universe Kumple od wędki Cartoon Network02:08

Steven Universe Kumple od wędki Cartoon Network

Fragment.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki