FANDOM

Morska Świątynia
Morska świąt.
Typ

Świątynia

Lokalizacja

Ocean

Debiut

"Steven i Steveni"

Morska Świątynia to świątynia wypełniona różnymi klepsydrami pokazana w odcinku "Steven i Steveni".

Historia

Klejnoty szukały legendarnego szklanego czasomierza. Steven uważał, że to może być najmniejsza klepsydra, a Perła powiedziała, że czasomierz nie może być tak mały i niepozorny, ale piękny i duży. Granat stwierdziła, że może to być największa klepsydra. Ametyst natomiast wybrała, jak twierdzi, najbardziej pokręconą. Kiedy ją podniosła, uaktywniła się pułapka. Z góry świątyni zaczęła się wlewać woda. Wszyscy uciekali, a Steven pobiegł po swoją upatrzoną, najmniejszą klepsydrę, która później okazała się być właściwą. Kiedy wrócili do domu, Perła powiedziała, że będą musieli czekać kolejne 100 lat zanim świątynia się odbuduje.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Morska świątynia na ekranie

Schematyczny rysunek Morskiej Świątyni.

Ciekawostki

  • W "A Mogło Być Tak Pięknie" kiedy Perydot tłumaczyła plany starożytnych Klejnotów odnośnie Ziemi, wyświetliła schematyczne rysunki niektórych struktur, w tym rysunek Morskiej Świątyni.
  • W odcinku "Steven i Steveni" Perła powiedziała, że będą musieli czekać kolejne 100 lat zanim świątynia się odbuduje.
    • Można więc przypuszczać, że drużyna Klejnotów wielokrotnie próbowała znaleźć ten atrefakt.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki