FANDOM

Marty to dawny menadżer Grega. Jeździł z nim po kraju w jego vanie. Był kierowcą, a po koncertach sprzedawał płyty i koszulki "Mr. Universe'a" - chociaż zdarzało mu się opuszczać swoje stanowisko

Wygląd

Kiedy jeszcze jeździł z Gregiem w trasy był wysokim i szczupłym mężczyzną. Miał jasnoniebieski oczy i bardzo jasne włosy, krótko przycięte i rozwichrzone. Często marszczył czoło, na którym pojawiały się trzy podłużne zmarszczki. W kilku ujęciach jego zęby są ostre i spiczaste.

Osobowość

Marty był wyjątkowo chciwym człowiekiem. Zabierał Gregowi 75% jego dochodów i stale manipulował nim obiecując, że pewnego dnia uczyni obu bogatymi. Traktował przedmiotowo innych, zwłaszcza kobiety.

Relacje

Greg Universe

Młody artysta stanowił jego całkowite przeciwieństwo. Podczas gdy Greg był empatycznym, uczuciowym i naiwnym chłopakiem, Marty był chciwym i przebiegłym egoistą. Oszukiwał Grega, obiecując, że jako jego menadżer uczyni go bogatym , jednakże zabierał mu 75% zysków. Nawet wtedy, gdy obu się nie powodziło. Greg opuszczając wraz z nim Beach City zrozumiał jakim podłym człowiekiem jest Marty, a następnie kazał mu się wynosić z jego Vana, po czym wrócił do Beach City.

Vidalia

Był w związku z nią gdy on i Greg byli podczas trasy koncertowej w Beach City. Razem chodzili na imprezy z jej przyjaciółmi. Ich związek wydawał się nie być niczym poważnym, bardziej przelotną znajomością, która zakończyła się, gdy tylko Marty szybko ją porzucił na rzecz kontynuowania trasy koncertowej Grega, co skrajnie kontrastowało z tym, jakim uczuciem Greg darzył Rose. Po rozstaniu Vidalia nie utrzymywała z nim żadnych kontaktów.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 3