FANDOM

Ludzkie Zoo
ZooGłówne
Typ

Struktura Klejnotów

Lokalizacja

Kosmos, bliżej nieokreślona

Mieszkańcy

Holly Blue Agate
Służba

Debiut

"Steven's Dream" (wspomniane)
"Adventures in Light Distortion"

Ludzkie Zoo to struktura oryginalnie należąca do Różowego Diamentu, w której kolekcjonowano okazy ludzi.

Historia

Zoo zostało założenie wiele tysiącleci temu. Od czasu skruszenia Różowego Diamentu przez Rose Kwarc, Zoo utrzymywane jest przez Niebieski Diament i jej pomocnicę Holly Blue Agate.

Opis

Korytarz

Jest to pierwsze pomieszczenie, do którego trafiają statki przewoźnicze. Jest to długi korytarz okrążający główną strukturę. W środku jest wiele zabezpieczeń, drzwi aktywowanych przez pulpit prowadzących do komnat oraz całej reszty pomieszczeń.

Asymilacyjny Tunel

TuneldoZoo

Główna część struktury poświęcona jest do przetrzymywania okazów, a do tej części budowli prowadzi tzw. asymilacyjny tunel, który skanuje przedstawiciela gatunku, ubiera go w specjalny ubiór oraz zakłada mu na uszy coś w rodzaju kolczyków, które działają jak słuchawki. Na końcu korytarza, człowiek zostaje zabrany do właściwej części Zoo.

Część Właściwa Zoo

Rajdlaczłowieków

W miejscu pobytu ludzi rosną palmy i tropikalna roślinność. Ogółem, całe otoczenie wygląda jak raj, a głos wydobywający się z fioletowych kolczyków mówi osobnikom Zoo, co mają robić w danej chwili. Na drzewach w porze jedzeniowej, rosną owoce o różnych kolorach. Ich całe życie jest zautomatyzowane i wydaje się, że przez wiele tysięcy lat stracili własną wolę i wykonują polecenia z góry, myśląc, że to normalne. Nie wiedzą, co to ból, zarówno fizyczny, jak i psychiczny. Jedną z ważnych dla nich wydarzeń jest "rytuał wyboru" (ang. The Choosening), który polega na wybraniu ludzi pasujących do siebie przez głos w kolczykach. Jedyną drogą wyjścia z Zoo są ukryte w zaroślach drzwi otwierane w skrajnych przypadkach.

Pokój Straży

Służbaniedrużna.czasemAmeystczasembęc

Niedaleko od drzwi wyjściowych Zoo znajduje się pokój Kwarcowej straży i służby. Głównie przebywają tam Ametysty, lecz są także Jaspisy, Karneol oraz Szczupła Jaspis; wszystkie pochodzą z Ziemi. Styl pokoju jest podobny do tego z korytarza. Dominują różowe barwy, motywy różowych kwiatów i symbole Diamentów. Na ścianach pomieszczenia znajdują się cele, prawdopodobnie dla każdego członka służby.

Sala Zabańkowanych

Salabąbelków

Wielkie pomieszczenie, w którym przebywają zabańkowane klejnoty Różowych Kwarców. Pomieszczenie jest bardzo bogato ozdobione w różowych barwach i symbolach Różowego Diamentu. Po bokach stoi wiele kolumn. Prawdopodobnie tylko Diamenty mają wstęp do tego miejsca (i ich Perły).

Ciekawostki

  • Perła sądziła, że Ludzkie Zoo przestało funkcjonować wiele tysięcy lat temu.
  • Tak naprawdę pierwszą wzmiankę o Ludzkim Zoo słyszymy już w odcinku "Nadchodzi Przypływ, Niebo Spadnie na Ziemię" przez Ronalda.
  • Ludzie, którzy (aktualnie) znajdują się w Ludzkim Zoo nigdy nie widzieli Ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki