FANDOM

"Lew 3: Prosto do Nagrania" (ang. "Lion 3: Straight To Video") jest to trzydziesty piąty odcinek pierwszego sezonu serialu serialu Steven Universe.

Skrót

Lew wciąż kładzie się Stevenowi na głowie podczas snu.

Fabuła

Steven jest w Wielkim Pączku i nie może się zdecydować co zjeść,  postanawia jednak kupić ostre precle. Lewek natomiast ma ochotę na Lwie Lizaki. Steven widzi że Sadie ma dużo paczek z jedzeniem od mamy, więc bierze jedną, w której jest: Kanapka z masłem orzechowym i galaretką, ciastko w kształcie gwiazdy i jabłko. Po czym wraca do domu i zastanawia się co on by dostawał od mamy, kiedy mówi"chciałbym tylko coś więcej o niej wiedzieć" Lewek przykłada do niego nos. Kiedy Steven chce iść spać, przygotowuje Lewkowi legowisko, ale pupil wchodzi do jego łóżka. Chłopiec wygania go i zasypia. Śni mu się dziwne różowe miejsce w którym nie może oddychać, Perła która patrzyła jak śpi próbuje zdjąć lwa ze Stevena. Kiedy jej się to udaje chłopiec pyta co robi w jego pokoju i dowiaduje się że Perła lubi patrzeć jak śpi. Steven wygania wszystkich z pokoju i znowu zasypia. Tym razem śni mu się, że gra w szachy z Pieskopterem, kiedy znowu pojawia się w grzywie lwa. Wygramolił się z pod czworonoga i wygania go na zewnątrz, jednak postanawia mu wybaczyć i wychodzi. Kiedy zaczął go tulić nagle znowu znalazł się w tajemniczym miejscu, które okazało się być grzywą lwa. Chłopak kilkukrotnie wchodzi i wychodzi z niej zafascynowany. Postanawia cały wejść do grzywy i wędruje w kierunku wysepki. Na niej znajduje rzeczy swojej mamy, między innymi kasetę, którą zabiera. Kiedy próbuje nabrać powietrza uświadamia sobie, że musi zejść w wyspy. Potyka się i wypada z grzywy. Następnie udaje się do Sadie, żeby obejrzeć nagranie. Na kasecie jest film od Rose, dla niego w którym mówi mu, że nie mogą istnieć oboje. Gdy Steven i Sadie obejrzeli całość, Steven wyszedł, a Sadie zadzwoniła do mamy, żeby ta znów robiła jej kanapki do pracy.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
The Pitch Got Delayed
Steven Universe Soundtrack ♫ - The Pitch Got Delayed Extended

Greg On The Beach
Steven Universe Soundtrack ♫ - Greg on the Beach

Lion's Mane
Steven Universe Soundtrack ♫ - Lion's Mane Final

Lion's Theme
Steven Universe Soundtrack ♫ - Lion's Theme

Ścieżka Dźwiękowa

  • The Pitch Got Delayed
  • Greg On The Beach
  • Lion's Mane
  • Lion's Theme

Galeria

Lionvideo (42)