FANDOM

"Lew 3: Prosto do Nagrania" (ang. "Lion 3: Straight To Video") jest to trzydziesty piąty odcinek pierwszego sezonu serialu serialu Steven Universe.

Skrót

Lew wciąż kładzie się Stevenowi na głowie podczas snu.

Fabuła

Steven jest w Wielkim Pączku i nie może się zdecydować co zjeść,  postanawia jednak kupić ostre precle. Lewek natomiast ma ochotę na Lwie Lizaki. Steven widzi że Sadie ma dużo paczek z jedzeniem od mamy, więc bierze jedną, w której jest: Kanapka z masłem orzechowym i galaretką, ciastko w kształcie gwiazdy i jabłko. Po czym wraca do domu i zastanawia się co on by dostawał od mamy, kiedy mówi"chciałbym tylko coś więcej o niej wiedzieć" Lewek przykłada do niego nos. Kiedy Steven chce iść spać, przygotowuje Lewkowi legowisko, ale pupil wchodzi do jego łóżka. Chłopiec wygania go i zasypia. Śni mu się dziwne różowe miejsce w którym nie może oddychać, Perła która patrzyła jak śpi próbuje zdjąć lwa ze Stevena. Kiedy jej się to udaje chłopiec pyta co robi w jego pokoju i dowiaduje się że Perła lubi patrzeć jak śpi. Steven wygania wszystkich z pokoju i znowu zasypia. Tym razem śni mu się, że gra w szachy z Pieskopterem, kiedy znowu pojawia się w grzywie lwa. Wygramolił się z pod czworonoga i wygania go na zewnątrz, jednak postanawia mu wybaczyć i wychodzi. Kiedy zaczął go tulić nagle znowu znalazł się w tajemniczym miejscu, które okazało się być grzywą lwa. Chłopak kilkukrotnie wchodzi i wychodzi z niej zafascynowany. Postanawia cały wejść do grzywy i wędruje w kierunku wysepki. Na niej znajduje rzeczy swojej mamy, między innymi kasetę, którą zabiera. Kiedy próbuje nabrać powietrza uświadamia sobie, że musi zejść w wyspy. Potyka się i wypada z grzywy. Następnie udaje się do Sadie, żeby obejrzeć nagranie. Na kasecie jest film od Rose, dla niego w którym mówi mu, że nie mogą istnieć oboje. Gdy Steven i Sadie obejrzeli całość, Steven wyszedł, a Sadie zadzwoniła do mamy, żeby ta znów robiła jej kanapki do pracy.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
The Pitch Got Delayed
Greg On The Beach
Lion's Mane
Lion's Theme

Ścieżka Dźwiękowa

  • The Pitch Got Delayed
  • Greg On The Beach
  • Lion's Mane
  • Lion's Theme

Galeria

Lionvideo (42).PNG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki