Fandom

Steven Universe Wiki

Lew 2: Film

465stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Lew 2: Film" (ang. "Lion 2: The Movie") jest to siedemnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Steven i Connie chcą wybrać się do kina na film pt. "Pieskopter 3". Lew ma im w tym pomóc.

Fabuła

Steven i Connie oglądają zwiastun "Pieskoptera 3". Wtedy przybywają klejnoty. Dzieci pokazują im zwiastun, na co Ametyst zmienia się w Pieskoptera. Jej zachowanie wywołuje zażenowanie Perły. Gdy Steven pokazuje klejnotom jedzenie do kina, Ametyst podlatuje tam i mówi, że chce to zjeść, ale chłopiec zabrania jej. Connie stwierdza, że kino jest daleko, więc Steven proponuje podróż Lwem. Gdy chłopiec kazał zwierzakowi iść, ten nie słuchał, co Steven usprawiedliwia, że nie jest wyszkolony. Te słowa powodują, że Lew ruszył prosto w ocean, co znaczyło, że umie chodzić po wodzie. Biegł dalej i nagle otworzył portal. Dzieci znalazły się w tajemniczym miejscu, na którego środku znajdowało się wzniesienie. Gdy Steven i Connie weszli na nie, ukazał się przed nimi piedestał. Chłopiec dotknął go, lecz po chwili nie mógł oderwać od niego ręki. Connie stwierdziła ,że trzeba ją obciąć, co wywołało pojawienie się mieczy. W odpowiedzi chłopiec krzyknął "NIE!", co schowało broń. Dzieci, widząc w tym dobrą zabawę wywołały jeszcze topory, zbroje i tym podobne, gdy Connie stwierdziła że nie powinno ich tu być. Steven chciał żeby z nim była i pooglądała masę eksplozji. Wtedy jego ręka odkleiła się i ze wzniesienia wyskoczyła maszyna plująca ogniem, lodem i piorunami, która zaczęła ich atakować. Steven stworzył bańkę, ale pękła. Poprosili Lwa aby ich stąd zabrał, na co zwierzak otworzył portal i znalazł się przed kinem. Dzieci były poobijane, ale chłopiec wpadł na pomysł zrobienia okładu z picia, który zaproponował także koleżance. Po chwili okazało się, że lew nie zamknął portalu i urządzenie znowu się pojawiło. Zaczęło strzelać. Spytali zwierzaka co robić, a w odpowiedzi z jego czoła wyszedł miecz. Dzieci odbijały promienie urządzenia i je zneutralizowały. Następnie kupiły trzy bilety (dla Stevena, Connie i Lwa) i poszły do kina. Connie stwierdziła, że trochę podkoloryzowali film.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa
Lion's Ocean
The Cave

Ścieżka Dźwiękowa

  • Lion's Ocean
  • The Cave

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki