FANDOM

"Nowa Perła" (ang. "Last One Out of Beach City") to szósty odcinek czwartego sezonu oraz sto dziewiąty ogółem.

Skrót

Steven, Ametyst i Perła wybierają się na koncert.

Fabuła

Odcinek zaczyna się w Świątyni, gdzie Perła i Steven układają puzzle, podczas gdy Ametyst podekscytowana skacze obok nich zmieniona w piłkę. Perła pyta ją, jaki jest powód jej zachowania, na co ta odpowiada, że idzie z Gregiem na koncert rocka. Po chwili Greg wchodzi do domu i mówi, że jednak nie będzie mógł spędzić z nią wieczoru, bo niestety wcześniej umówił się na grę w karty z Vidalią i Barb. Ametyst jest zawiedziona, bo nie chce iść na koncert sama. Perła proponuje jej wspólne wyjście z Stevenem, zgadzając się na pójście z nią.

W kolejnej scenie przyjaciele znajdują się w Wielkim Pączku, gdzie Steven kupuje przekąski. Perła nosi teraz jeansy i czarną kurtkę chcąc pokazać, że też może być fajna. Do sklepu wchodzi tajemnicza dziewczyna z różowymi włosami, podobna do Rose, która przykuwa oko Perły. Steven i Ametyst próbują zachęcić przyjaciółkę do rozmowy z nieznajomą, jednak klejnot przy próbie kontakt przypadkowo rozwala stos kubków i zanim cokolwiek mówi, Tajemnicza Dziewczyna wychodzi.

Później, Steven, Ametyst i Perła są w samochodzie Grega, Dondai Supremo prowadzonym przez Perłę, jadąc na koncert. Na drugiej stronie drogi pojawia się Tajemnicza Dziewczyna na motocyklu. Perła spogląda w jej oczy życzliwie, na co nieznajoma odpowiada uśmiechem. Klejnot zaczyna się rumienić. Dziewczyna przejeżdża na żółtym świetle, a Dondai Supremo staje na czerwonym. Perła postanawia ją dogonić i przejeżdża na czerwonym. Policja rusza za autem. Perła aby zgubić pościg ukrywa się za bilbordem, co daje pozytywny skutek. Gdy już chce odjechać, okazuje się że w samochodzie nie ma już paliwa.

Wszyscy wychodzą z auta, Perła zdenerwowana zdejmuje ubrania, mówiąc, że chciała być fajna i zaimponować Ametyst i Stevenowi, ale jedyne co zrobiła to łamanie przepisów i pościg za nieznajomą. Ci odpowiadają jej, że nie musiała niczego udowadniać.

Cała trójka słyszy muzykę, okazuje się, że to rockowy koncert, na który chcieli iść. Jest tu też różowo-włosa dziewczyna. Perła zagaduje do niej, po czym wraca do przyjaciół z “jakimś kodem na kartce papieru”. Jest to kartka z numerem telefonu i podpisem dziewczyny. Ametyst i Steven gratulują Perle.

Muzyka

Piosenki

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym zostały użyte piosenki niestworzone przez autorów serialu.
    • Były to "Fifteen Minutes" i "Like a Star" autorstwa Mike'a Krola.
  • Tytuł tego odcinka jest nawiązaniem do piosenki "Last One Out of Liberty City" zespołu Less Than Jake.
  • Deedee Magno, aktorka głosowa Perły, była niezadowolona z faktu, że jej dzieci zobaczą Perłę przejeżdżającą na czerwonym świetle.[1]
  • W tym odcinku gościnny występ miał Mike Krol, piosenkarz.
  • Numer Tajemniczej Dziewczyny to 301-555-0189
    • Zawiera on cyfry "301", jest to numer kierunkowy do Maryland.
      • Może być to związane z faktem, że Rebecca Sugar pochodzi z Silver Springs w Marylandzie.
    • Numery "[numer kierunkowy] 555 01XX" są zarezerwowane do użytku fikcyjnego.
  • Ubrania i "złe zachowanie" Perły nawiązują do rysunku Lauren Zuke przedstawiającego "Złą Perłę" (ang. "Bad Pearl").[2]

Galeria

Przypisy

  1. https://mobile.twitter.com/rebeccasugar/status/774094726685270017
  2. http://laurenzuke.tumblr.com/post/95968753889