FANDOM

Laramie "Lars" Barriga jest kolegą Stevena. Pracował na początku serii w "Wielkim Pączku", razem z Sadie. Został porwany przez Akwamaryn wraz z innymi ludźmi, lecz razem ze Stevenem trafił na Homeworld, gdzie Steven później wskrzesił go swoimi magicznymi łzami. Obecnie Lars przebywa razem z Defektami na pokładzie statku Homeworld jako ich przywódca próbując dostać się na Ziemię.

Charakter

Lars nie potrafił zawrzeć znajomości oraz jak widać, był bardzo niemiły. Lekceważył innych i myślał o sobie. Miał wiele negatywnych cech. Był leniwy, nie lubił pomagać innym. Wykorzystał Sadie w odcinku "Ofiara Żartu".

Ostatecznie jego charakter uległ zmianie w odcinku "Wetknięci" i "Defekty" żałował w nich tego jaki był i przyznał, że jest wściekły na siebie gdy myśli o tym jak zachowywał się wobec Stevena i Sadie. Zyskał również nieco charakteru i został przywódcą grupy "Defektów", próbując wrócić do domu.

Wygląd

Lars miał ciemnorude włosy, kwadratową głowę i mały nos. Nosi tunele w uszach. Podczas pracy w sklepie ma na sobie fioletową koszulkę z nadgryzionym pączkiem i białymi rękawami. Poza pracą, nosił zieloną koszulkę z fioletowym wężem i białymi rękawami, do czasu, gdy spłonęła w odcinku "Ofiara Żartu". Zawsze ma jeansy z dziurą na prawym kolanie. Nosi także buty koloru morskiego z bladożółtymi podeszwami i trzema zielonymi paskami.

Po wskrzeszeniu Lars ma różową skórę i jasnoróżowe włosy, a na oku bliznę. Nosi postrzępiony t-shirt rozcięty w miejscu serca oraz podarte ( bardziej niż normalnie) jeansy i ciemnoniebieskie trampki.

Zdolności

Po swoim wskrzeszeniu, Lars zyskał kilka ciekawych umiejętności, o których jeszcze wiele nie wie, jednak twórczyni serialu, Rebecca Sugar, potwierdziła, że Lars posiada umiejętności podobne do zdolności Lewka, ale rzecz jasna, nieco inne.

Manipulacja wymiarami

Tak jak w grzywie Lwa, we włosach Larsa istnieje sekretne przejście do tajemniczego wymiaru przypominającego sawannę, gdzie teraz można znaleźć dwa drzewa, będące niejako znacznikami, reprezentującymi Lwa i Larsa. Przechodząc przez włosy i sawannę, można znaleźć się po drugiej stronie, w grzywie Lewka. Jak na razie jedynie Steven może się tam dostać, ale wiadomo, że za jego przyzwoleniem, inni także mogą tam wejść.

Nadludzka wytrzymałość

Po wskrzeszeniu Lars zyskał znaczni większą wytrzymałość niż u przeciętnego człowieka, co widać chociażby po tym, że nie odczuwa głodu nawet po kilku tygodniach braku jedzenia i jakby w ogóle już go nie potrzebuje. Na dodatek jego serce bije teraz niezwykle wolno.

Relacje

Sadie

Sadie jest zakochana w Larsie, jednak nie wiadomo czy z wzajemnością. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że kiedy w odcinku "Inny Lars" dowiedział się, że Steven będąc w jego ciele wyznał jej miłość był wyraźnie zainteresowany jej reakcją. Zwykle nastolatek wykorzystuje jej przyjazną naturę, aby wykonywała za niego pracę, jednak teraz bardzo tego żałuje i nie ma pewności jakie są ich relacje.

Steven

Lars nie przepadał za Stevenem, ze względu na jego naiwność i beztroskę. W odcinku "Lars i Fajne Dzieciaki", widać, że Lars nie lubi Stevena, ponieważ jest lubiany przez innych, w przeciwieństwie do niego. Pomimo niechęci do chłopca, potrafi być miły. W odcinku Głowa Larsa bardzo zbliżyli się po tym jak Steven ożywił Larsa. Gdy Steven miał odejść, Lars go przytulił na pożegnanie.

Ronaldo Fryman

Ronaldo i Lars nie lubią się. W przeszłości byli przyjaciółmi, ale chłopak odwrócił się od Ronalda. Powodem był strach przed ośmieszeniem się.

Fajne Dzieciaki [ Buck, Jenny i Kwaśna Śmietana ]

Lars zawsze podziwiał grupkę nastolatków i zawsze chciał się z nimi kumplować. Nieraz chciał im zaimponować i zawsze robił się zazdrosny, gdy tylko ktoś inny szybko zyskiwał ich uznanie. Często odrzucał ideę bycia sobą, gdy tylko na horyzoncie pojawiały się Fajne Dzieciaki - widać to najlepiej w odcinku "Fajny Lars", gdy chłopak wstydził się pokazać swoją pasję pieczenia na imprezie u Kwaśnej Śmietany. Jednak Dzieciaki akceptują Larsa.

Defekty

Po rozbiciu się na Homeworld, wraz ze Stevenem, Lars trafił na grupę kilku Klejnotów, defektywnych bądź odrzuconych przez swych dawnych panów i ukrywających się przed innymi. Po wysłuchaniu ich smutnych historii Lars współczuł im, a po ataku robonoidów na grupę, Lars stanął w obronie Defektów, co niestety skończyło się jego śmiercią. Całe szczęście chwilę później został ożywiony przez Stevena. Gdy chłopiec odkrył we włosach Larsa przejście na Ziemię i gdy się okazało, że Lars nie może przez nie przejść, nastolatek kazał wszystkim uciekać, a sam zostanie na Homeworld. Defekty jednak nie zgodziły się, powołując się na to, że powinni trzymać się razem. W ciągu kilku następnych tygodni Lars przejął dowodzenie wśród Defektów i poprowadził ich tak, że zdołali sami wykraść najszybszy statek wysoko postawionego Klejnotu – Szmaragd. Defekty zwracają się do niego "Kapitan Lars".

Wystąpienia

Sezon 1A

Sezon 1B

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Ciekawostki

  • Lars i Sadie to najwcześniej stworzone postacie, a powstały, gdy Rebecca Sugar była jeszcze w college'u.
  • Ian Jones-Quartey (dyrektor nadzorujący serialu) twierdzi, że Lars nie jest biały. Później potwierdził, że Lars jest rasy filipińskiej.
  • W odcinku "Przygoda na Wyspie" całował się z Sadie. Scena ta została ocenzurowana w Polsce.
    • Pokazano ją jednak podczas jednej z "Szałowych Sobót".
  • Ma zakaz wstępu do lokalnego salonu gier.
  • Nie lubi frytek.
  • Od odcinka "Głowa Larsa" w jego włosach pojawił się portal do Wymiaru Lewka, a także jego własne drzewo w tym wymiarze.
    • Dzięki temu można swobodnie przenosić się między Larsem a Lewkiem.
  • Jest też pierwszą postacią w serialu, która umarła i została magicznie przywrócona do życia leczniczymi mocami Stevena ("Defekty").
  • Warto zauważyć, że jego skóra i włosy są teraz takiego samego koloru co u Różowej Diament.
  • Jest pierwszym człowiekiem na Homeworl'dzie

Galeria