FANDOM

Lars Barriga jest kolegą Stevena. Pracuje w "Wielkim Pączku" razem z Sadie. Został porwany przez Akwamaryn wraz z innymi osobami, lecz on jako jedyny nie uciekł ze statku, przez co aktualnie przebywa na Homeworld na jednym z opuszczonych Przedszkoli z defektywnymi Klejnotami.

Charakter

Lars nie potrafił zawrzeć znajomości oraz jak widać, był bardzo niemiły. Lekceważył innych i myślał o sobie. Miał wiele negatywnych cech. Był leniwy, nie lubił pomagać innym. Wykorzystał Sadie w odcinku "Ofiara Żartu".

Ostatecznie jego charakter uległ zmianie w odcinku "Stuck Together " i "Off Colors " żałował w nich tego jaki był i przyznał, że jest wściekły na siebie gdy myśli o tym jak zachowywał się wobec Stevena i Sadie .

Wygląd

Lars miał ciemnorude włosy, kwadratową głowę i mały nos. Nosi tunele w uszach. Podczas pracy w sklepie ma na sobie fioletową koszulkę z nadgryzionym pączkiem i białymi rękawami. Poza pracą, nosił zieloną koszulkę z fioletowym wężem i białymi rękawami, do czasu, gdy spłonęła w odcinku "Ofiara Żartu". Zawsze ma jeansy z dziurą na prawym kolanie. Nosi także buty koloru morskiego z bladożółtymi podeszwami i trzema zielonymi paskami.

Po wskrzeszeniu Lars ma różową skórę i jasnoróżowe włosy, a na oku bliznę. Nosi postrzępiony t-shirt rozcięty w miejscu serca oraz podarte ( bardziej niż normalnie) jeansy i ciemnoniebieskie trampki.

Relacje

Sadie

Sadie jest zakochana w Larsie, jednak nie wiadomo czy z wzajemnością. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że kiedy w odcinku "The New Lars" dowiedział się, że Steven będąc w jego ciele wyznał jej miłość był wyraźnie zainteresowany jej reakcją. Zwykle nastolatek wykorzystuje jej przyjazną naturę, aby wykonywała za niego pracę, jednak teraz bardzo tego żałuje i nie ma pewności jakie są ich relacje.

Steven

Lars nie przepadał za Stevenem, ze względu na jego naiwność i beztroskę. W odcinku "Lars i Fajne Dzieciaki", widać, że Lars nie lubi Stevena, ponieważ jest lubiany przez innych, w przeciwieństwie do niego. Pomimo niechęci do chłopca, potrafi być miły. W odcinku Lars' Head bardzo zbliżyli się po tym jak Steven ożywił Larsa. Gdy Steven miał odejść, Lars go przytulił na pożegnanie.

Ronaldo Fryman

Ronaldo i Lars nie lubią się. W przeszłości byli przyjaciółmi, ale chłopak odwrócił się od Ronalda. Powodem był strach przed ośmieszeniem się.

Ciekawostki

  • Lars i Sadie to najwcześniej stworzone postacie, a powstały, gdy Rebecca Sugar była jeszcze w college'u.
  • Ian Jones-Quartey (dyrektor nadzorujący serialu) twierdzi, że Lars nie jest biały.
  • W odcinku "Przygoda na Wyspie" całował się z Sadie. Scena ta została ocenzurowana w Polsce.
    • Pokazano ją jednak podczas jednej z "Szałowych Sobót".
  • Ma zakaz wstępu do lokalnego salonu gier.
  • Nie lubi frytek.
  • Ugryziony pączek na jego koszulce to także logo Wielkiego Pączka.
  • Jest drugą osobą porwaną przez Akwamaryn.
  • Od odcinka " Lars' Head" w jego włosach pojawił się portal do Wymiaru Lewka, a także jego własne drzewo w tym wymiarze.
    • Dzięki temu można swobodnie przenosić się między Larsem a Lewkiem.
  • Jest też pierwszą postacią w serialu, która umarła ("Off Colors").
    • Mimo to Lars został przywrócony do życia dzięki łzom Stevena.

Galeria