FANDOM

Szablon:CharacterBox Kwaśna Śmietana jest mało znaczącym charakterem i mieszkańcem Beach City. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Frybo". Lars chce zostać jego przyjacielem. Jest także przyrodnim bratem Cebuli.

Wygląd

Kwaśna Śmietana ma długie, białe włosy, ułożone do góry. Nosi błękitną bluzę i pomarańczowe dresy, które można odpiąć od kolan w dół. Jego skóra jest strasznie blada. Oczy są koloru blado błękitnego. Nosi również niebiesko-białe trampki.

Osobowość

Kwaśna Śmietana jest łagodny i wyluzowany podczas kontaktu z innymi. Lubi tańczyć, słuchać elektronicznej muzyki i DJ-ować używając Nintendo. Mimo jego dosyć chłodnego charakteru, otwarcie widać, że z powodu swojego ojczyma. Gdy ten uważa, że Kwaśna Śmietana powinien zostać rybakiem, nastolatek woli zostać DJ-em.

Relacje

Fajne dzieciaki

Jenny, Kwaśna Śmietana i Buck Dewey spędzają większość swojego czasu razem. Lars bardzo chciał się z nimi zaprzyjaźnić, jednak tylko dzięki Stevenowi zdobył ich sympatię.

Steven

Steven i Kwaśna Śmietana to dobrzy znajomi, Steven bardzo go lubi.

Vidalia

Vidalia jest matką Kwaśnej Śmietany. Bardzo go kocha i chwali jego pasję do bycia DJ'em, mimo tego, że jego ojczym miał co do niego inne plany.

Yellowtail

Yellowtail to ojczym Kwaśnej Śmietany. Ich relacja nie została pokazana, wiadomo tylko, że miał inne plany dla swojego pasierba niż bycie DJ'em.

Marty

Marty był poprzednim partnerem Vidalii. Z ich związku wziął się Kwaśna Śmietana.

Cebula

Cebula i Kwaśna Śmietana to przyrodni bracia, jednak mimo tego faktu ich relacja nie została pokazana w serialu.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Galeria

Ciekawostki