FANDOM

Kwaśna Śmietana jest pobocznym bohaterem serialu i mieszkańcem Beach City. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Frybo". Lars chce zostać jego przyjacielem. Jest także przyrodnim bratem Cebuli.

Wygląd

Kwaśna Śmietana ma długie, białe włosy, ułożone do góry. Nosi błękitną bluzę i pomarańczowe dresy, które można odpiąć od kolan w dół. Jego skóra jest strasznie blada. Oczy są koloru blado błękitnego. Nosi również niebiesko-białe trampki.

Osobowość

Kwaśna Śmietana jest łagodny i wyluzowany podczas kontaktu z innymi. Lubi tańczyć, słuchać elektronicznej muzyki i DJ-ować używając Nintendo. Mimo jego dosyć chłodnego charakteru, otwarcie widać, że z powodu swojego ojczyma. Gdy ten uważa, że Kwaśna Śmietana powinien zostać rybakiem, nastolatek woli zostać DJ-em.

Relacje

Fajne dzieciaki

Jenny, Kwaśna Śmietana i Buck Dewey spędzają większość swojego czasu razem. Lars bardzo chciał się z nimi zaprzyjaźnić, jednak tylko dzięki Stevenowi zdobył ich sympatię.

Steven

Steven i Kwaśna Śmietana to dobrzy znajomi, Steven bardzo go lubi.

Greg The Babysitter 074

Vidalia i mały Śmietana

Vidalia

Vidalia jest matką Kwaśnej Śmietany. Bardzo go kocha i chwali jego pasję do bycia DJ'em, mimo tego, że jego ojczym miał co do niego inne plany.

Drop Beat Dad 163

Yellowtail pomaga nastolatkowi uratować imprezę

Yellowtail

Yellowtail to ojczym Kwaśnej Śmietany, który chciał, żeby chłopak został rybakiem w przyszłości, tak jak on. W przeciwieństwie do biologicznego ojca, Yellowtail troszczy się o nastolatka. Chociaż nie akceptuje jego pasji, pomaga mu uratować koncert na plaży w odcinku „Powrót do Przeszłości”, przynosząc Kwaśnej Śmietanie jego konsolety.

Marty

Drop Beat Dad 147

Reakcja Kwaśnej Śmietany na ignorancję Marty’ego odnośnie koncertu

Marty był poprzednim partnerem Vidalii. Z ich związku wziął się Kwaśna Śmietana. Marty nie angażował się w wychowanie Kwaśnej Śmietany, gdyż bardziej obchodził go biznes. Najlepszym dowodem na to jest odcinek „Powrót do Przeszłości”, gdzie nastolatek myślał, że ojciec chce pomóc mu w sprawie koncertu. Niestety, Marty’emu zależało tylko na wypromowaniu ochydnego napoju gazowanego.

Cebula

Are You My Dad 055

Śmietana szukający Cebuli

Cebula i Kwaśna Śmietana to przyrodni bracia, jednak mimo tego faktu ich relacja nie została pokazana w serialu. Nastolatka obchodzi jednak przyrodni braciszek, co można zauważyć w odcinku „Jesteś Moim Tatą?”, kiedy roznosi ulotki ze zdjęciem zaginionego Cebuli oraz jak wspomina Stevenowi, że wraz z rodzicami przeszukali wszystkie ulubione miejsca chłopca.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Galeria

Ciekawostki