FANDOM

"Kulki w Natarciu" (ang. "Marble Madness") to czterdziesty czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Coraz więcej robotów Perydot przybywa na Ziemię. Klejnoty postanawiają coś z tym zrobić.

Fabuła

Steven i Connie siedzą na plaży i oglądają książkę. W pewnym momencie słychać grzmot. Okazuje się że to jeden z robotów Perydot. Klejnoty pokonują go, a Ametyst próbuje umazać Perłę mazią. Drugi Robonoid jest na wyspie, jego także pokonują. Gdy znajdują trzeciego robota na pustyni, pozwalają mu dotrzeć do celu. Okazuje się że idzie on do Przedszkola, gdzie otwiera ukryte przejście. Gdy Steven i Klejnoty idą za nim, ten zsuwa się w głąb tunelu. Po chwili znajdują się w centrum sterującym Przedszkola. Na ekranie pojawia się Perydot, zaraz po tym jak Robonoid aktywuje panel. Klejnoty chowają się za podwyższeniem, i każą Stevenowi tam zostać. Chłopiec jednak ich nie słucha, i idzie rozmawiać z Perydot. Ta pyta się go o wiele rzeczy, i kiedy przekonuje się że jest on niegroźny, chce go zgnieść. Nie pozwala jej jednak Granat, która odpycha rękę. Perydot zaskoczona, mówi że jej Oko nie wykryło obecności klejnotów. Perła odpowiada jej że to one je zniszczyły, i że ich zadaniem jest bronić Ziemi. Potem niszczą one panele i ręce, jednak Perydot nie odpuszcza, aż do chwili gdy Ametyst wyrzuca jedną z rąk na serce panelu sterującego. Po tym Perydot nie jest w stanie dalej z nimi rozmawiać i kończy wypowiedź, mówiąc "Ja to zgłoszę!". Po tym Granat mówi do Stevena że one nie zachowały się właściwie, ale Steven też popełnił głupstwo.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
Peridot
Gem Shards

Ścieżka Dźwiękowa

  • Peridot
  • Gem Shards

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki