FANDOM

Księżycowo-Morska Wieża
Księ-mor. wieża
Typ

Świątynia

Lokalizacja

Ziemia, Ocean Atlantycki

Mieszkańcy

Klejnoty (wcześniej)
Kryształowe krewetki

Debiut

"Cheeseburgerowy Plecak"

Księżycowo-Morska Wieża to świątynia, która była, jak mówi Perła "Oazą ziemskich Klejnotów". Obecnie jest zniszczona, ponieważ misja Kryształowych Klejnotów zakończyła się niepowodzeniem w odcinku "Cheeseburgerowy Plecak".

Historia

W odcinku "Cheeseburgerowy Plecak" Klejnoty wybrały się na misję w to miejsce. Steven do swojego nowego plecaka miał wziąć Figurkę Kryształowej Bogini aby położyć ją na piedestale i uratować świątynie. Po dotarciu na szczyt Wieży okazało się, że chłopiec nie wziął figurki, a świątynia uległa destrukcji.

W odcinku "Test" Steven szukając gier planszowych, znalazł figurkę, której zapomniał wziąć do świątyni. Perła przez przypadek powiedziała mu, że ta misja była dla niego testem.

W "A Mogło Być Tak Pięknie" zostaje ona schematycznie przedstawiona na holograficznym ekranie w Księżycowej Bazie Diamentów.

W "Monster Reunion" Stonogożuk rysuje na kartce papieru wieżę obok innych struktur Klejnotów.

W "Buddy's Book", kiedy Buddy Buddwick podróżował po świecie w celu znalezienia budowli Klejnotów, zatrzymał się w tym miejscu i pisał notatki do swojego dziennika.

Ciekawostki

  • W odcinku "Test" Perła nazwała tą świątynię Morska Wieża.
  • W tym miejscu pierwszy raz była widziana Holo-Perła.
  • Bizmut ujawniła, że wieże były budowane dla inteligencji Klejnotowej, aby w niej myśleć.
  • Księżycowo-Morska Wieża swoim wyglądem przypomina Wieże Babel oraz Krzywą Wieżę w Pizie.