FANDOM

Księżycowa Baza
Księżycowa Baza.png
Typ

Baza Diamentów

Lokalizacja

Księżyc

Mieszkańcy

Brak

Debiut

"A Mogło Być Tak Pięknie"

Księżycowa Baza to opuszczona baza Wielkiej Diamentowej Rady, która służyła im oraz innym elitarnym klasom Klejnotów, do planowania kolonizacji Ziemi.

Wygląd

Księżycowa Baza jest starożytną wieżą służącą do planowania kolonizacji Ziemi przez Diamenty. I piętro to duże wysokie pomieszczenie, na którego ścianach znajdują się murale czterech Diamentów. Po aktywowaniu schodów, wchodzimy do pomieszczenia z unoszącą się kulą po środku; jej zastosowanie nie jest nam znane. Na najwyższym, III piętrze jest panel sterowania. Jego dach wykonany jest ze szkła lub innego, podobnego do szkła materiału. Konsola znajduje się na podniesieniu. Po jej aktywacji, ukazuje się holograficzny ekran.

Historia

"A Mogło Być Tak Pięknie"

Kryształowe Klejnoty i Perydot udały się do bazy umieszczonej na ziemskim Księżycu, w celu uzyskania informacji na temat położenia Zlepka na Ziemi. Pomógł im w tym Lew Stevena dzięki jego umiejętności manipulacji wymiarami. Steven aktywował komputer, a Perydot szukała informacji o wymuszonej fuzji. Chwilę później, zielony klejnot pokazał reszcie także plany dotyczące kolonizacji Ziemi. Plan ten zakładał wzniesienie dużej ilości budowli przez Klejnoty, jednak zostało wybudowane raptem 5% z planowanej ilości, gdyż przeszkodzili im w tym rebelianci. Granat zniszczyła panel, a reszta udała się w stronę wyjścia. Perydot wzięła potajemnie diamentowy komunikator z krzesła i również udała się z nim do wyjścia.

"Back to the Moon"

Piątka Rubinów w swoim Wielku Oku wylądowały na Księżycowej Bazie razem z Ametyst, która przybrała formę Jaspis oraz Stevenem, Perłą i Granat. Udałi się tam, aby Jaspis wykonała raport (nie wiedziały jednak, że to Ametyst). Rubin "Oczko" opowiedziało, że Ziemia była kolonią Różowego Diamentu, do czasu, kiedy nie została skruszona przez Rose Kwarc. Kiedy wszyscy dotarli na najwyższe piętro, okazało się, że panel jest zniszczony i niezdolny do użytku. Wrócili zatem na parter, a Rubiny wsiadły do swojego statku. Ametyst wróciła do swojej normalnej formy, a jeden z Rubinów zauważył to. Rozwścieczona piątka czerwonych Klejnotów połączyłą się fuzję. Steven otworzył wejście frontowe Bazy, a Perła i granat połączyły się w Sardonyks i walnęły młotem fuzję. Ta rozłączyła się, a Rubin "Oczko" pociągnęła ze sobą Stevena i wylecieli razem w kosmos.

Wystąpienia

Sezon 2

Sezon 3

Ciekawostki

  • Mimo, że Klejnoty nie potrzebują powietrza do oddychania, tlen znajdował się w statku, gdyż Steven - człowiek, mógł bez problemu w nim przebywać.
  • Pokój Kontrolny Żółtego Diamentu jest zbudowany w podobnym stylu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki