FANDOM

Krążkostrefa
Tumblr nf0sloCDBN1rfkbx9o8 1280
Mieszkańcy

Krążek

"Krążkostrefa" to fantastyczne miejsce, gdzie Granat wraz z Hoperem i Hoppi zostali przeniesieni przez Krążka, ponieważ jego moc była tam o wiele silniejsza. Miejsce to, zostało wymyślone przez Stevena i przedstawione w odcinku "Świat Granat".

Historia

Krążek wysłał tutaj Granat, Hoppera i Hoppi ponieważ w tym miejscu jego moc jest silniejsza. Na początki Krążek miał zamiar pokonać Granat wraz z wymyślonymi zwierzakami pokonać, aby nie przeszkodzili mu w podbijaniu świata. Podczas walki z Granat, którą przegrał, Krążek został tam uwięziony sam na zawsze, natomiast Granat wraz z Hopperem i Hoppi wrócili do normalnego wymiaru.

Ciekawostki

  • Krążki, które tam widzimy bardzo przypominają lampy neonowe, które pełniły rolę gwiazd i oświetlenia tegoż wymiaru.
  • Krążki mogą być nawiązaniem do krążków cebulowych, które są rodzajem popularnej przekąski tak jak frytki, co może być nawiązaniem do Ronalda, który był "podstawą" postaci Krążka. Jak wiemy Ronaldo pracuje w branży gastronomicznej, a dokładnie Smażalni Frytek co może odzwierciedlać drugą ambicję Ronalda, o której mógł powiedzieć Stevenowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki