FANDOM

Kofi Pizza to szef pizzerii "Rybka". Ma dwie córki, które tam razem pracują.

Wygląd

Kofi ma brązowe oczy i czarne, indiańskie włosy. Podczas pracy chodzi w jasno zielonej koszuli, oraz brązowych, kawowych spodniach. Na nogach nosi szare buty i długie skarpetki. Tak jak cała jego rodzina ma ciemny kolor skóry. Podczas imprezy na plaży, chodził w tych samych ubraniach.

Osobowość

Kofi potrafi się szybko denerwować. Kiedy Granat zniszczyła dach jego pizzerii, kazał jej wyjść z ukrycia. Jako jedyny był tym tak bardzo przejęty. Podczas gry w siatkówkę, grał razem z Granat i też uważał, że przeciwnicy grają nie fair.

Relacje

Rodzina

Kiki

Jego córka i pracowniczka. Kofi nie daje jej tak dużo kar jak drugiej córce, ze względu na jej pracowity charakter i samą pracowitość.

Jenny

Jego córka i pracowniczka. Kofi nie lubi, kiedy spóźnia się do pracy, ale pozwala jej korzystać z samochodu firmowego. Mimo, że pozwala jej to robić, daje jej kary typu: uziemienie.

Nanafua

Jego matka i pracowniczka pizzerii. Choć wiadomo, że Kofi jest bardzo nerwowy i czasem zły na swoje córki, dla swojej matki zawsze ma cierpliwość i jest miły. Szanuje ją i zwraca się do niej "mamo".

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Odcinki Krótkometrażowe

Ciekawostki

  • Według Iana Jones-Quartey, Kofi i jego matka Nanafua urodzili się w Ghanie.[1]
  • Podczas gdy on i Nanafua mają wyraźny ghanijski akcent, jego córki mają już normalny, amerykański.
  • Imię "Kofi" w języku ghanijskim oznacza "urodzony w piątek".

Przypisy

  1. Ian Jones-Quartey o pochodzeniu Pizzów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki